tirsdag 24. november 2009

Utfordring: ...vis meg tv'en din!

...var utfordringen jeg plukket med meg fra
AnettesHus
igår:)
Tv'er kan være en interiørgurus verste fiende,
den er jo ALT annet enn dekorativ!
Men jeg er alikevel forholdsvis fornøyd med min,
superhappy med at den er liten og nett, og ikke minst
HVIT!



Verre blir det når jeg om noen måneder flytter nordover..da må jeg nok innfinne meg med et diiiigert, svart beist...hvor skal jeg da gjøre av nipset liksom?!
Nåja, løsningsorientert som jeg er skal jeg da finne en levelig løsning på det også:)


Hvordan ser din tv ut?
Tar du utfordringen??


4 kommentarer :

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg hadde ikke fått med meg at du allerede hadde tatt utfordringen! :)

Neet sa...

Wow!! Kvar har du fått tak i kvit tv!?! Eg og vil ha...!!;) Eller har du gjort den kvit sjølv? Kjempefin tv-krok forresten! :)

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Monica! Så gøy at du tok utfordringen:) Så flott tv du hadde da!? Hvit og greier;) Heldiggris *smiler*

Ha en fortsatt fin uke!!

Klem Anette:)

Tyri-jenta sa...

Tv'en er kjøpt på Elkjøp i fjor. DA jeg så den måtte jeg bare ha den, lenge siden jeg har sett hvite tv'er i omløp - og jeg er dødsglad i den:)