lørdag 24. oktober 2009

"Du vet du er interiørblogger når..."

"...du har en Keep calm and carry on poster i en Ribba ramme fra Ikea..."

Jeg fikk tidlig med meg etter mitt møte med Blogglandia at disse posterene er noe en interiørblogger bare MÅÅÅ ha,
og selvsagt aller helst i en RIBBAramme fra Ikea:)
I førsten var jeg ikke helt sikker på hva jeg syns om dem,
men jeg begynte å like dem bedre og bedre, og nå er jeg såpass frelst at jeg har bestemt meg til å gå til innkjøp av en:)
Ja, jeg bøyer av for presset:) hihi..
Jeg googlet det litt, og kom over DENNE nettsiden, der fant jeg også historien bak plakatene, noe som gjorde at jeg likte dem ENDA bedre:)




Så da blir det nok en poster på meg, og selvfølgelig en hvit RIBBA neste gang jeg er på Ikea-tokt:) Noen som har tips til hvor man kan/bør kjøpe disse posterne?
Litt usikker på hvilken farge jeg vil ha enda...hva syns dere?

Cornishblue

Elephant Stone

Matchstick


Nå skal jeg over til gamlehuset og vaske siste rest og selge hvitevarene som står igjen der!
Jeg vasket i 6 timer igår og har ca like mye igjen idag,
så dere kan tro jeg gleder meg til denne dagen er over:)
Da skal jeg slenge meg på sofaen med Skal vi Danse og et aldri så lite glass rødvin:)

Ønsker alle en flott lørdag!


Minner om giveaway'en jeg har gående
HER!

5 kommentarer :

A Brighter Day sa...

Ebay! Der finner du alt, til en mye billigere penge :) Få selgeren til å skrive "gift" på pakken, så slipper du toll (ikke at det ville blitt toll på en plakat, da...).

Takk for historien bak posteren! Det var utrolig gøy å lese, faktisk, så spørs om jeg ikke må på en ebay shopperunde nå :) Ha ei god helg videre! Klem

Lyse drømmer sa...

Vil bare takke for at du deltar i min konkurranse:) Har vært bortreist en stund, men nå er jeg tilbake!
Ha en fortsatt fin helg!
Klem fra meg:)

Drømmen om en eplehage sa...

De er knallstilige disse og jeg mp innrømme at de har vokst i mine øyne. Påvirket? Ja, men den kommer nok ikke i hus her. Tror jeg, tra la la....

Vil du se mer av det jeg har laget så finner du det på www.garasje-salget.blogspot.com

Ha en skjønn søndag!
♥ fra Tove

C ♥ sa...

Tusen takk for award :) Sååå koselig! Skal få gitt den videre senere i dag tenker jeg.

Selv har jeg en Keep calm plakat i grå på badet. Er kjempe søt. Jeg bare googlet det og skrev den ut på en bra skriver jeg. Veldig billig og greit.

Ha en strålende søndag. klem C

June sa...

Heia!
Hvis ikke du har funnet en grei måte å få tak i plakaten på, vet jeg at de selger den her:
www.petrifiedinpink.se :)
Her har jeg funnet en plakat jeg har veldig lyst på, med teksten:
The time you enjoy wasting is not time wasted!

-June