fredag 4. september 2009

Ser du forskjellen??

Det er en kjent sak at man kan spare mye penger på oppussing og innredning.
Begrepet "de smarte sparer tid og penger" overbeviser meg alikevel ikke...

Smart??

tja.. men her er det da også snakk om en liten porsjon flaks...
Ihvertfall hva kvaliteten angår,
men det holder sannsynligvis lenge nok til at jeg rekker å bli lei:)

Sparer tid??
Neppe...jeg bruker ofte mye tid på å lete etter noe som ligner mest mulig på ting jeg simpelten sikler etter, men som ikke matcher lommeboka...

Sparer penger??
Joda, så lenge man ikke kompenserer med å kjøpe ti andre ting, fordi "den var jo så billig!"

Noen som kjenner seg igjen?

*
Her er 3 rom hentet fra
Klikk.no
klarer du å se hvem av rommene som er billigst og dyrest?

Spisestue - prisforskjell:
kr. 27 000,-

Hagemøbler - prisforskjell:
kr. 22 000,-

Soverom - prisforskjell:
kr 16 000,-

*
Så er vel kvaliteten så som så på noe av det,
man får som regel det man betaler for,
men da trenger man ihvertfall ikke ha riktig så dårlig
samvittighet når man blir lei og vil bytte ut et helt rom:)


2 kommentarer :

siren sa...

Jøss som du har stesjet på bloggen din, og den headern...wow...kjempelekkert! Jeg holder også på å mikse meg en ny header, men det er ikke så lett...din ble i hvertfall kjempefin! :)

Det er helt kul umulig å se hva som er billigst og dyrest på bildene...jeg er nok i den kategorien som heller tenker billig, enn kvalitet. Man blir jo lei av tingene etter hvert, og som du sier, da kan man skifte ut med god samvittighet når man blir lei! :)
Ha ei knakende god helg! Klem Siren

Lykkehjem sa...

Hei på deg!
Her var det jo så mye flott. Vanskelig å si hva som er hva på disse bildene ja. Dyrest behøver ikke nødvendigvis være finest alltid. Både lommebok og samboer er takknemlig for det rimeligste her i huset;) Det er jo såå mye flott ute å går nå.

Hvordan går det med hussalget forresten? Visning på mandag her, så vi er veldig spente på hvordan det går.

Ha en flott helg
Klem*