fredag 18. september 2009

Lunsj-shopping:)

Har en stund siklet på disse putene fra
H&M Home,
men de har vært utsolgt hver
gang jeg har prøvd å se etter dem...
gleden var derfor stor da jeg så at de kommer inn igjen nå!!
Juhuu:)

Jeg kjøpte 2 stk, riktignok med levering i slutten av november,
men så er de da jammen verdt å vente på:)
(noen som har kjøpt disse som vet hvordan kvaliteten er forresten??)
Så krysser jeg fingrene for at de passer til den
nye sofaen min som jeg får om ca 2 uker:)
Bilder kommer selvfølgelig!!

Her er det helt definitivt høst nå,
det er snaut 3 grader når vi reiser hjemmefra om morgenen...
brrr...

Men akk så koselig,
jeg
ELSKER

høsten!!
Så i kveld blir det masse tente lys,
fyr i ovnen,
meg under pleddet på sofaen,
og Cæsar, X-faktor og Senkveld på tv'en...
HERLIG!!
(må ikke glemme pc'en i fanget, hihi)

I morra er det, tradisjon tro, åpen dag på brannstasjonen!
Lille-Gull syns det er stas med brannbiler og hjelmer,
og er veldig stolt av brannmann-bestefaren sin:)


Ha en fin fredag:)

4 kommentarer :

Hanne sa...

Flotte puter!
Ønsker deg ei god helg :-)
Pludrehanneklem

Christine Louise sa...

Putene er nyyydelige :) Ønsker meg slike jeg også :)

Ønsker deg en flott helg.

Klem fra meg..

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Monica! Takk for tips ang. den gamle døra mi!! Oj, så flott blogg du har fått!! Har du pusset opp i det siste?!;) Nyyydelig var den i alle fall:)

Ha en strålende helg!!

Klem Anette:)

tinemor sa...

Den puten har jeg å.
De er så fine!!
Akkurat nå har jeg så mye å gjøre så posene kommer ikke i shoppen med det første.
Men om du ønkser kan jeg selge til deg vet du :-)
Det er kr 200,- for den store risposen, kr 150,- for 2 l mel, kr 120,- for 1 l mmel og kr 100,- for sukker.
Send meg en e-mail om du er intr. til
termoen@loqal.no
God helg
Klem