torsdag 3. september 2009

Kvist og Trash Luxe...


De siste dagene har det blitt skrevet endel artikler om Trash Luxe ,
som visstnok skal være den maskuline storebroren til Shabby Chic,
på forskjellige nettsteder og blogger.
På min søken etter artikler om Trash Luxe
kom jeg over denne butikken idag,
ad omveier riktignok!

Kvist
"ønsker å tilby personlig innredning og livsstilsprodukter med egenart."
Og det ser de ut til å ha klart!
De har en miks av mange stilarter,
så her bør det være noe å finne for en hver smak:)
Her finner du både designklassikere,
vintage og industrielle lamper,
og alt fra naturprodukter til badet,
møbler av resirkulert trevirke – til hvite ” Ghost ” sofaer.
Ta turen innom og la deg inspirere.




Bilder fra Kvist

*
Prisene er forholdsvis stive, så det blir nok ikke noen
Trash Luxe-shopping på meg med det første,
men fryd for øyet...
DET er det:)
Åsså må det vel sies at jeg trives veldig godt som shabby chic,
som den håpløse romantikeren jeg er;)

Mer om trash luxe kan du lese her HER!

Bilde fra Kvinneguiden.no

Ingen kommentarer :