mandag 21. september 2009

JIPPI!!!!!!

Jeg har vunnet...IGJEN!!!
Har sagt det før også,at jeg vinner jo ALDRI noe,
men dette er jammen meg den
3. konkurransen

jeg vinner på kort tid her i blogglandia,
så nå ser det ut til at den fraværende vinnerlykken jeg bestandig har hatt,
har tatt en real helomvending:)
Får ikke tro det betyr uhell i kjærlighet da...hihi:)

Noe sier meg at jeg bør vurdere å tippe lotto snart og;)
Sååå morro:)

Denne gangen vant jeg konkurransen til
Huset på Heden,
forøvrig en nydelig blogg du absolutt bør legge turen innom!

Jeg gleder meg masse til disse skjønne
putene kommer i posten!


Monica med den svenske bloggen
Betongkrukan
vant en pung fra Lisbeth Dahl i samme konkurranse,
morro at det var en svensk og en norsk Monica som vant!:)

Gratulerer så mye til deg, Monica:)


Jeg har hatt økende besøkstall den siste uken,
noe jeg setter veldig stor pris på:)
Alle er velkomne til å legge inn kommentarer,
enten du har blogg eller ikke:)

Jeg kjører igang min første konkurranse/give-away
når telleren passerer
5000:)
Det blir spennende!

Ønsker alle en fortryllende mandag!
P.S: Idag begynner Jakten på Kjærligheten igjen, jeg sitter klistra:)

3 kommentarer :

C ♥ sa...

Så morro å vinne!! Gratulerer :) Jeg har vunnet min første bloggkonkurranse selv, og håper på at det ikke er den siste.

klem C ♥

Småbyliv sa...

Heldiggrisen - moro å vinne, uansett!! :o)

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Gratulerer med seieren:) Har selv vunnet for første gang og syns det var utrolig koselig!
Veldig koselig blogg du har, likte loppekuppet ditt i forrige innlegg, ble veldig bra!
Klem Janne Merethe