søndag 27. september 2009

Jeg har jo glemt.....

...å blogge lyshyllene jeg lagde for en stund siden!
Har blitt veldig glad i Norgesglass med kubbelys i,
så etter et besøk i mammas kjeller har Norgesglass
blitt flittig brukt i hele huset i forskjellige settinger:)



Jeg begynte med en MDF plate som jeg tapetserte
med noen rester jeg hadde liggende.
Deretter brukte jeg profilert listverk som jeg lagde rammen rundt av.
Alltid kjekt å ha rester av forskjellige slag liggende, hihi:)

Så satte jeg på hyllen, åsså en gammel rest fra rekkverk byggingen på verandaen:)



De som følger bloggen min ser sikkert at det er
samme tapet som jeg brukte
på Ikea-krakken min:)
Jeg er veldig glad i denne tapeten;)





Lyshyllene ble plassert på hver sin side av portrettet av Lille-Gull...
Ble da riktig så koselig syns jeg:)



Kommer tilbake med mer om helgens revejakt på verandaen,
og den siste bloggpremien min senere idag,
vi må gjøre oss klar til fårikålmiddag og mamma og pappa:)
Mmmmmm;)

Ønsker alle en flott søndag;)
Posted by Picasa

7 kommentarer :

Crinoline sa...

Jøss,så flink du er.Rammene ble kjempefine.Jeg har ikke fått ordnet med stjernedryss enda,men etterhvert skal jeg prøve.Kos deg med får-i-kål.

Lykkehjem sa...

SÅ fine lyshyller du har snekret sammen. Ja,man får jo alltids bruk for litt rester. Kjekt å ha!

Ønsker deg en kjempe fin søndag videre,og kos deg med familie og fårikål. Det hørtes godt ut.

Klem*

Anonym sa...

Koselig å se at det er flere som har sansen for norgesglass, de kan jo brukes til det meste også=) Koselig blogg=)
Klem fra Irene..

C ♥ sa...

Ja du er flink!! Ble kjempe fint :)

Ønsker deg en fin mandag.
klem C ♥

Hanne sa...

Nydelig!
Ønsker deg ei super uke :-)

Jannes lille sted sa...

Å så utrolig flink du er! Misunner deg litt jeg:)
Det ble i hvertfall kjempefint! Utrolig flott tips også.
Ønsker deg en fin uke
Klem Janne Merethe

Tyri-jenta sa...

Hei Irene:)
Så koselig at du la igjen hilsen hos meg:) Alltid koselig med besøk!
Vi er ikke tilfeldigvis fra samme sted vel??