mandag 28. september 2009

Gjenbruksfunn

Hadde lovet at jeg skulle blogge putene jeg har vunnet igår,
men jeg velger å vente til jeg får den nye sofaen min..
regner med at den kommer enten denne eller neste uke:)
gleder meg!!

Men dagens gjenbruksfunn kan ikke vente!
Jeg har fått tak i denne kista idag til,
hold deg fast,
kr.400,-!!


Har gått å sett på denne kista siden forrige uke,
og hadde trodd den var solgt når jeg kom på Gjenbruket idag,
men -NEIDA!
den sto nok der og ventet på nettopp
meg!


Hadde egentlig i samråd med mamma og pappa tenkt å ha den på hytta,
men nå er jeg jammen meg ikke sikker på om jeg vil gi den fra meg...
er veldig glad i det stuebordet jeg har,
men det er nok en ørliten sjans for at det må ofres
og plasseres i den frentidige kjellerstua...
Får se åssen den blir når jeg er ferdig med den,
den skal jo selvfølgelig males hvit og pusses kan skjønne;)


Kjøpte også denne glasskrukken for en hel 20-kroning...
Klarer ikke helt å skjønne at folk gir fra seg slike fine ting jeg...
Syns den ble lekker med rosa roser og et vintagebilde på:)

Hylla den står på lagde jeg igår,
den skal jeg vise dere senere,
føler meg ikke helt ferdig med den enda;)
Her ser dere et lite glimt av patinaen jeg
jobbet frem som jeg ble veldig fornøyd med!


Ønsker alle en fin mandagskveld:)

4 kommentarer :

Jannes lille sted sa...

Oj oj, for en flott kiste! Er selv på jakt etter en kiste, men ikke funnet noen jeg har likt enda. Men denne har var jo rett og slett lekker! Flott glass også. Gleder meg til å se hylla:)
Klem Janne Merethe

Elin sa...

Første besøk hos deg. Her var det masse fint å titte på! Den kista kan du være godt fornøyd med. Jeg har arvet en lignende i mindre utgave. Den hadde oldefar ombord i seilskuta si, for mange mange år siden.

Lykkehjem sa...

Heldige deg! den var flott, og flottere blir den nok også etter at du har vært på med penselen;)

Gleder meg til å få se din nye sofa, så gøy da. Blir nok Lekkert.
Så søt den krukka var forresten.

Ha en finfin kveld.
Klem*

Jannes lille sted sa...

Hei hei.
Titter innom for å si at jeg har en utfordring til deg på bloggen min, også ønske den en riktig fin fredag og helg!
Klem Janne Merethe