lørdag 19. september 2009

Gjenbruksfunn...

Denne uken har jeg gjort det jeg vil kalle
KUPP
på byens Gjenbruk!
Det er utrolig hva man kan raske med seg for en billig penge,
og samtidig støtte en god sak!
Det gjelder bare å se muligheter for gjenstandene
selvom det ikke alltid er like lett,
da alt står hulter til bulter, og drukner litt i omgivelsene...

Naboene tror sikkert at jeg abonnerer på skrot,
siden jeg til stadighet kommer hjem med den
ene tingen grellere enn den andre:) hihi..
Denne kurven,
som alle hittil har ledd hjerterått av,
kostet meg hele
10 kroner(!!!)
Jeg ble superhappy da jeg så den,
og hadde nesten lyst til å gi dobbel pris av ren lykke!
Da hadde vel folk trodd jeg var spik spenna gæærn,
så jeg lot det bli med tanken:)

...joda, den var grusom, jeg ser da det jeg og...



men med litt zinkspray, et vintagebilde
(som Tomine er så grei å dele med oss på fredager, takk og ære til deg!)
en liten søt heklebrikke og et
norgesglass ble den da slett ikke så verst?!



4 kommentarer :

simmas hus sa...

Den ble jo kjempefin ! Snakk om forandring !

Prinsesse Elin sa...

Ønsker deg en fin fin søndag. Klem fra Elin:)

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen :-D

Ha en super dag :-)
Klem Jorid

Lykkehjem sa...

Forandring fryder.(Definitivt)
Så koselig den ble etter litt makeover.
Flotte puter du har kjøpt deg forresten.H&M har så mye fint.

Ha en super helg.
Klem*