søndag 16. august 2009

Konkurranse (..og litt dårlig samvittighet....)

Telleres har passert 10.000 besøkende hos
Lottas Himmelrom.
Dette feires med konkurranse, som du kan delta i
HER!



...Så til den dårlige samvittigheten;
Jeg BEKLAGER at jeg har vært elendig til å legge igjen kommentarer i bloggene deres!
Jeg er tilhenger av individuelle svar, jeg har bare ikke kommet så langt...:/
Men dere skal vite at jeg setter umåtelig pris på hvert eneste besøk, og alle kommentarer og mail jeg får:)
Jeg lover å komme sterkere tilbake!

Ønsker alle en flott søndag, her er været ustabilt, men det begynner vi å bli veldig vant til.. Lurer på om det kommer en heeelt regnfri dag snart?!

Her skal kvelden vies til å oppdatere meg i blogglandia, jeg har visst 143 uleste elementer i RSS'en min, alle er interiørblogger...og jeg gleder meg til å se hva dere har blogget om den siste uken:)


Ingen kommentarer :