søndag 30. august 2009

Giveaway hos Anettes Hus


Anettes Hus har fått nytt utseende,
anbefaler deg å ta en titt HER for å se det flotte resultatet!
Klikk HER, og meld deg på Anettes Giveaway!
Trekning 10.september!


Her er det slutt på sommeren,
bare 8 grader,
sur vind og sol og regn om hverandre...
(bilder fra Google)

Dagen idag har gått med til forefallende både ute og inne,
har nyvasket hus,
og har endelig begynt å komme igang med rekkverket på verandaen min,
med god hjelp av min kjære pappa..
bilder kommer:)
Ting tar litt tid når det ikke er vær å male i....
eller er det bare en dårlig unnskyldning for at jeg har
vært litt lat den siste tida?!
hihi...jaja, nå er jeg ihvertfall igang:)

Ønsker alle en lun og trivelig søndagskveld!
Her blir det levende lys i alle kroker,
for så å legge seg i Durance-nyvasket sengetøy...
mmmmmm:) LYKKE:)

Det meste i denne serien står på årets
ønskeliste som snart skal sendes til julenissen;)

(bilder fra amorina.se)

2 kommentarer :

Maja sa...

Har meldt meg på giveaway hos Anettes hus jeg også;(
Spennende...
Jeg har Durance vaskemiddel med lavendel duft....deilig til håndklær og sengetøy;)
Kan ikke sløse med det heller....tjihi
Jeg er sikker på julenissen sender noen flasker til deg;)
Natta

Lykkehjem sa...

Hei! så herlig med høsten som kommer snikende nå. Men du,Får man kjøpt Durance serien i butikker?Eventuelt hvor? eller er det bare på nett?

Ha en kjempeflott høstkveld:)