søndag 21. juni 2009

Mine første awards...

Da jeg logget meg på i kveld etter en ørliten "bloggtørke" ble jeg hoppende glad!! Jeg har fått mine første awards fra
Cecilie i bloggen
En hyggelig og levende blogg du absolutt bør avlegge et besøk!

1000 takk Cecilie:)

Jeg velger å sende dem videre til 3 blogger jeg ofte besøker:

Anette i Anetteshus, fordi du har en inspirerende og ikke minst innholdsrik blogg som er utrolig koselig å følge.

Siren i Det gode liv, fordi du har en utsøkt, gjennomført og lekker blogg, jeg gleder meg alltid til neste innlegg!

Drømmen om en eplehage fordi du har en flott blogg, med innlegg som mer skrevet så lekent at jeg titt og ofte ler så jeg rister.

Håper dere tar imot den:) 

Da kom det jammen et livstegn fra meg og...jeg er i flyttemodus om dagen, så ingen bilder som tas her om dagen er "bloggbare"...

Jeg kommer sterkere tilbake når jeg skal begynne å gå (mange) tur(er) med lysestakene mine i det nye huset mitt:) hihi:)

SO LONG!!

2 kommentarer :

siren sa...

Hei og gratulere med din første award! Tusen takk for at du tenkte på meg, kjempehyggelig...og klart jeg tar i mot den! Klem Siren

Anetteshus.com sa...

Hei, Monica!! Tuuusen takk for kjempe-flott award! Nå ble jeg glad:)

Mine awarder legges inn på egen link - håper det er ok?! Så flott blogg du har forresten!! Her kommer jeg sikkert innom igjen!

Ha en herlig dag!

Klem Anette:)