søndag 14. juni 2009

Atter en lysestake...

...i samlingen..
Man får da ikke nok av dem!
Dette er en gammel messingstake som har fått seg en dusj med spraylakk.
Jeg får ikke vist dere "før"-bilder, da jeg glemte å ta bilde før iveren tok overhånd, men de fleste har vel vært mer eller mindre stolt eier av en rekke messingstaker opp igjennom åra:)

Gikk tom for spraylakk så den mangler den siste finishen, men har det som som vanlig travelt med å legge ut resultatet, som jeg forøvrig ble ganske fornøyd med:)

Endelig er jeg fornøyd med kurvene mine også, JADDA, de fikk seg enda en omgang med olje...-denne gangen med fargen 'Tuftegrå' fra Jotun.

Og jeg erklærer herved 'værbitt-koden' som knekket:)

Ha en strålende søndagskveld!
Posted by Picasa

1 kommentar :

Maja sa...

Nydelig flott ble den med hvit spray!!!
Har noe på loftet som jeg vurderer å gi til Fretex...men kanskje jeg kan spraye lit...? hmmmm
Klem fra Maja