mandag 4. mai 2009

Søndagskos...


Så var det søndag igjen...

Et artig 30-årslag er overstått, det har vært mange av dem den siste tida, nå er det jeg som er neste mann ut, skrekk og gru... men det er da ikke før neste år, så jeg får nyte 20-åra mens jeg kan;)

Idag er det min kjære mamma som skal feires:) 

Fant ideen om å stryke servietter på kubbelys hos Tine, en fantastisk god ide!!

Dette merker jeg at jeg kan få litt dilla på... har prøvd meg frem litt med varierende hell, men det var slett ikke så vanskelig bare jeg fikk litt 'feeling' med strykejernet.

Fant noen nydelige servietter hos Plantasjen igår, så da lagde jeg en liten ekstra bursdagsgave til mamman min som jeg håper hun blir glad for. Tenkte dette kunne være fra barnebarna..

De hadde masse annet i samme serien, blant annet mugger, serviettholdere og fat...de kan regne med et aldri så lite besøk av meg når neste lønn tikker inn på kontoen:)

Til slutt et par bilder av fredagens vær sett fra verandaen min, legg merke til at den flotte regnbuen er 'dobbel':

Ønsker alle en strålende søndag!!

Ingen kommentarer :