tirsdag 5. mai 2009

Prosjekt spisestuebord


Tro det eller ei, men dette er mitt nye spisestuebord...-jada, jeg veit det er spesielt. 

De fleste, eller rettere sagt alle som har hørt om ideen min rynker bare på nesa, og prøver å virke entusiastiske med kommentarer som; "eeh...jaaaaa, det blir sikkert....ehh...fint??"

Hvorpå jeg bare humrer godt for meg selv og tenker; bare vent å se;)

Siden smaken er som baken er det selvfølgelig mange som kommer til å synes at bordet er direkte stygt, men så skal det da stå i mitt hus, og ingen andre sitt:)

Jeg har det jeg selv mener er en god plan...vel..det mener jeg jo alltid at jeg har, uten at det nødvendigvis er forenelig med et godt resultat:)

Nå har jeg gått tom for pussepapir, så jeg får vente til vi får inn igjen mer på jobben. Kan jo ikke handle hos konkurrenter kan skjønne...

Vil ikke si så mye mer om prosjektet riktig enda, men følg med, så får du se videre i prosessen og etterhvert ferdig resultat:)

Ønsker alle som måtte titte innom en fortsatt strålende kveld:)

3 kommentarer :

ramboline97 sa...

Hei hopp, og takk for veldig hyggelig hilsen.. Det har kommet masse mail til meg idag, og jeg skal prøve å svare dere alle.. jeg må jo kikke litt i bloggene også.. hihi... FOR et bord!!! Dette skal jeg jammen følge.. for this is my kind of taste... spennende... Ha en deilig dag.. og takk igjen for hilsen.. klem Tomine

siren sa...

Oi dette så jo riktig så spennende ut...jeg gleder meg til fortsettlsen! :)

Anettes hus sa...

Hei! Så nydelig blogg du har:)

Så spennende?! Lykke til med prosjektet! Gleder meg til å se sluttresultatet!!

Klem Anette:)