fredag 22. mai 2009

Dagens små puslerier

Har fått lagd noen nye lys mens Lille-Gull sov...
Har endelig fått somlet meg til å kjøpe blondebånd til Norgesglassene jeg kjøpte på loppis for en stund siden..
 
....fått kjøpt meg denne muggen fra Plantasjen.
Må finne noen fine blomster å sette i den..
Denne fant jeg på loppisen jeg var på for en tid tilbake. Ikke spør hvorfor jeg dro den med meg hjem, den var stygg som juling og jeg aner ikke hva den har vært brukt til før, men den sto sammen med julepynten...
Den var full av mugg og annen skit, så jeg har grublet litt på hva i alle dager jeg skulle bruke den til..
Et par runder med kraftvask, kniv, pussepapir og 2 typer treolje (naturlig eldet og grå antikk) og..... 
VOILA...
en lysestake!
-for det får jeg aldri nok av;)


Posted by Picasa

1 kommentar :

Hanne sa...

Genialt å lage lystestake av denne rota/greina. Flott og helt unik ble den.
Mugga fra Plantasjen var kjempestilig, jeg skal de om de har sånn på "vår" Plantasje. Jeg ser for meg at den blant annet passer godt med litt robuste buketter av markblomster (geitrams, ballblom etc) som ikke egner seg så godt å ta inn. De pynter fint opp på trappa og hagebordet.