mandag 23. mars 2015

{ Minty Breeze Living }

Jeg simpelten ELSKER å male. 
Maling har dessuten alltid vært min "overlevelsestaktikk" nummer 1.
Når livets reise byr på strekninger i kuppert terreng er det befriende å finne roen med en 3 liter med maling. 
Det har visst gått noen 3-litere den siste tiden...
I helgen gikk stuen fra Bomull til Minty Breeze. 
De hvite veggen holdt på å gjøre med sinnsyk, 
det er så deilig at det endelig kommer mer farger inn i interiøret!







Desidert min nye favorittfarge! 
Andre favoritter for tiden er messing, lyst treverk og klargrønne, vårlige planter. 
Kombinasjonen av disse materialene og fargene er for meg den perfekte miks. 
Akkurat nå.

☆ Indre Ro 



3 kommentarer :

Stina Saem sa...

this is beautiful, I love the old family photos and the photo frames they are in.
and first of all... I am so glad to see blogpost from you again, just keep them coming pleace ;)
hugs from Icelnad
Stína Sæm

Skogland sa...

Så fint det ble! Og enig med du; maling er terapi!... Skulle gjerne hatt flere rom jeg kunne malt..hehe.
Klem Kristine

Har en drøm sa...

For en deilig farge ♡
Jeg vil og male!!
Har akkurat slike veggpanel som deg, i en litt beige hvitfarge, og jeg er så leeeii... :)

Men den er så lang... 6 meter, og med masse møbler og ting som er fast i veggen... blir sikkert aldri noe av:(

Flink du:))