tirsdag 3. juni 2014

{ NIB-utfordring Juni - UTEROM }

Tradisjon tro er det UTEROM som er tema i juni-utfordringen hos NIB
Vi har laget ny uteplass med lysplatetak og et par vegger. 
Sånt er kjekt å ha her oppe i til tider forblåste nord :)
Vi har satt inn to gamle koblede Rørosvinduer, funnet på Bleik og fraktet hjem på tilhenger med andakt.
Pallesofaen har fulgt oss i noen år nå. Billig, praktisk, romslig og veldig god! 


Over sofaen har jeg hengt opp en gammel dør. Dog ikke så gammel som den ser ut. 
Det er opprinnelig en lakkert furudør av nyere årgang - som har fått ligge ute i snø, regn og storm i 2(!!) år.
 (antakeligvis første og siste gang jeg er sååå tålmodig...)
Bordet er laget av pallekarmer, med en plate på toppen. 
Enkel og grei, samtidig som den kan brukes som putekasse.
Jeg klarte ikke å velge ut et lite knippe bilder, så her kommer et stort knippe :)


Se flere fabelaktig inspirerende uterom 

Pssst: Domeneproblemet ser ikke ut til å løse seg, jeg innser at det er tapt.
Husk derfor å slette bloggen min  fra leselisten din, og legg den inn på nytt  med den nye 
adressen om du vil fortsette å følge bloggen min :)

9 kommentarer :

Barkeblikk sa...

For et nydelig dekket bord! Og inviterer virkelig til kos :-) Lykke til til deg og ha en flott kveld. Klem fra Monica.

AC IN A BOX sa...

Rett og slett nydelig bidrag.
Mange herlige bilder med masse stemning.
Lykke til!

Fine sommerdager til deg!
- AC

beate sa...

Wow! Dette var lekkert!!

Klem

Har en drøm sa...

Så utrolig FLOTT!!
Og så mye lekkert, digg på bordet ♥

Lykke til du kreative dame:)

Sommerhuset i bakken sa...

Herlig uterom du har! Utrolig koselig! Vakkert dekket bord og mange skjønne detaljer! Sååå fint!

Et flott bidrag i utfordringen! Lykke, lykke til!

Ønsker deg en riktig god natt! Sov godt og drøm søtt ;-)

liven sa...

Kjempefint og koselig!!
Lykke til i utfordringen :)

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Så lekkert !!!
Alt sammen er helt " i min gate " :)
Lykke til !

Klem , Ingrid

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Du all verden for et koselig, dekket bord. Eia var jeg gjest hos deg:)
Her er gjenbruk så det synger. Flinke deg!! Så gjennomført.
Da skal jeg følge oppfordringen din med å slette, legge til på nytt.
ha en fin lillelørdag:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

LEKKERT!

Jeg ble både sulten og reisesyk, såpass at jeg sjekket flypriser ;)