fredag 3. januar 2014

{ Yellow Living }

Godt nyttår, godtfolk!

Her er jula kastet ut, både hjemme og i butikken. Og i år som i fjor og året før der og året før der etc etc, så melder fargefestbehovet seg så fort jula er ute. Noe lettere og lysere liksom. Det er enda en stund til det blir lyst her oppe, så frem til sola titter over horisonten igjen akkompagnert av mine gledestårer, fyller jeg huset med gladfarger.
Og jeg starter med gult :)

"Yellow is the new beige..." ...for meg ;) 
Gult er kult, og jeg klarer meg ikke uten akkurat nå




Puter fra MadamStoltz og Funky Doris // Tyrifryd Interiør
Kobberlykt og sittelapper i saueskinn fra Nordal // Tyrifryd Interiør
Capiz Skjellampe // Tyrifryd Interiør
Lyslenke // Tyrifryd Interiør


Gooooo' helg der ute!

6 kommentarer :

liven sa...

Ønsker deg et spennende og fargerikt år!
Klem

Rosenhufsa sa...

Eeeelsker gult!!! Hurra for farger! Og godt nytt år!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Og jeg som ikke liker gult en gang: LEKKERT!! :D

Franse Lelie sa...

I love it and so funny!

Barkeblikk sa...

Nydelige bilder - spesielt det første. Og for et kunstverk som skjuler seg i bakgrunnen :-) Herlig! Godt nytt år og god helg til deg. Klem fra Monica.

Trine sa...

Gult e veldig kult! Å den fikk en runde her i huset å! Nu e det hvitt å lys som rule, førr etter en mnd med tunge røde julegardina så bruke æ egentlig å kjøre gardinfritt. Det lille lyset æ kan få inn e veldig etterlengta! Nydelige bilda som alltid <3

Klæm Trine