onsdag 15. januar 2014

{ SNART.... }

.....sommer, sol og varme
 Og både påbegynte og nye prosjekter som skal ferdigstilles!


Herrrrrlighet som jeg gleder meg, her jeg sitter på butikken og fryser på meg både det ene og det andre :)
Her oppe er vi ikke vant til 10 minus og snø som knitrer og knatrer under skoa.


Om noen få dager kommer sola tilbake, enn så lenge nyter vi det nydelige januarlyset vi er 
velsignet med i klarvær. Som en bekjent uttalte for noen dager siden:
"Ventetiden er av og til mer forløsende enn 
selve forløsningen, her nord."


Og det er sola det er snakk om ja ;)

3 kommentarer :

Kanja Juell sa...

Så koselig uteplass du hadde i sommer, skjønner du gleder deg til varmere vær. Nydelig utsikt!!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Heeeeeeeeeeeeeerlig! :D

Jeg har lyst til å teste sommeren i nord. ;)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så nydelige bilder!! Døren har en kjempeskjønn blåfarge. Sneen gir også et fint lys. Her glimrer den med sitt fravær og da er dagene ganske mørke her i vest også. De få dagene vi har sol, nytes vel og merke:)
Ønsker deg fine dager.

Klem fra Hjørdis