søndag 12. januar 2014

{ Copper Office }

Siden gjesterommet vårt veldig sjelden har gjester, 
og jeg er/har vært ekspert på å fylle rommet med rot og stuff I don't know where to put
har vi gjort rommet om til kontor. 


Veggen skulle egentlig få en helt annen farge, men jeg fikk så innmari lyst til å prøve den nye 
DesignEffect fra Jotun. Du kan velge mellom gull og kobber - jeg valgte kobber. 
Det vises til forskjellige maleteknikker for denne malingen - avhengig av hvilket resultat du vil oppnå. Jeg ønsket et heldekkende resultat, og grunnet derfor først med Jotun Lady i fargen kobber. 


Pulten er snekret av Husbonden. Bak gardinene (som egentlig er kjøkkenhåndklær) står trådkurver, 
og her sorteres husets papirer og post, endelig! :) Jeg får fullstendig krupp av å ikke ha ting i system nemlig.


Jeg digger resultatet! 
Restene av malingen har jeg brukt på kjøkkenet, det skal få et eget innlegg en annen dag - jeg må bare vente på litt lysere dager :) Kartet på veggen er et fiskekart etter Husbondens bestefar. 
Utrolig gøy å ha på veggen!


Salig søndag med kortspill og fyr i peisen her,
Håper dere har en fin dag også!

5 kommentarer :

Bettum Villa sa...

Så varm og fin farge!!! Her inne tror jeg du kommer til å kose deg lenge. Jeg har også lyst til å male noe spennende i år. Vet ikke helt hva det skal være, men tipper det blir soverommet igjen (som jeg ikke har fortalt min mann... ,malte det tross alt for to år siden :P).
Klem Madelén

Livet på Bakkerud Gård sa...

Hei hei!

Wow - for et stilig rom. Stilig farge og flott interiør. Fin blogg du har med fine bilder og masse inspirasjon.

Ha en fin kveld!

Tine

Fru Andersen sa...

Det var skikkelig lekkert med den kobberfargen, jeg har sett noen prøver av den, men ikke sett den slik in real før.

Rommet til datteren din kommer til å bli kjempekult, utrolig tøff tapet hun har valgt!

God ny uke!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Oioioi, speeeeeenstig!! :D

Ikke min smak med kobber, men lurer på hvordan den ville vært i typ sølv, om det fantes.... ;)

Iris Edvardsen sa...

Elsker fargen!! Kan du tenke deg til å dele fargekoden med meg?

Hilsen Iris