søndag 10. november 2013

{ TYRIFRYD Interiør Melbu - Fasade }

Mange har etterspurt bilder av butikken, og i ettermiddag har jeg prøvd å ta noen.
Meeeeeen, det er sikkert og visst at det er lenge siden sist jeg rørte kameraet, for dette kan jeg altså ikke lenger!! Pedanten ble slett ikke fornøyd, og ser seg nødt til å ta nye... :P 


Men fasaden kan dere alltids få se ;)
Her er det, som dere ser, JUUUL - eller novemberadvent som jeg foretrekker å kalle det ;)


Utrolig mange lekre adventsstjerner, henholdsvis fra Mille Moi, House Doctor og Watt & Veke.


Dett var dett, neste gang blir det forhåpentligvis "Bak Fasaden".
...om jeg lærer meg å beherske gamle kunster igjen ;)



6 kommentarer :

Jatte sa...

Wow, så flott!! Og så stort og fint lokale du har :D

Har en drøm... sa...

For en stor og FLOTT butikk!! ♥
Flink du er:))

Vibeke / Mammas Hus sa...

Skrev en lang kommentar i natt, fra mobil. Det funket visst ikke. :P

ELSKER det, Monica ♥ Lommeboka mi bryr seg ikke om at jeg savner deg. ;)

May Kristin Ulven sa...

Utrolig fin butikk. Må nok ta meg en tur til Vesterålen. Er et stykke fra Toten, men det tror jeg at jeg bare MÅ en gang. ������

Tre Engler sa...

Så utrolig flottbutikk du har og så stor:)
Håper du har masse folk hver dag:)
Sov godt
Klem Merete

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Gratulere masse, Monica :-) Så moro!!
Men hvor er dette, er det der de for mange mange år siden var en frisør mon tro?

Lykke til med butikken, og kos deg masse!

Klæm Vibeke