fredag 22. november 2013

{ ENKEL fornying til helgen.... }

I forrige innlegg nevnte jeg å smi mens hodet var varmt, hva maling angår. 
Jeg hadde ganske mye maling til overs etter at jeg malte soverommet, så jeg måtte finne på noe mer. Kan jo ikke risikere at malingen blir for gammel! (som om det finnes noen reell sjanse for det i vårt hjem... :P )
Og som så ofte når det klør i malefingrene, så er det spisestuebordet som får gjennomgå.
Tør ikke tenke på hvor mange strøk maling det ligger på dette bordet,
men det er jo så fort gjort å svinge malekosten over det!


Fargen er fortsatt Storbygrå fra Fargerike, I simply love it!
Og med "nytt" bord, følger også ny pynt :)
Kubbelyset i gull er kjøpt hos BlomsterDesign.
Hjerterankene er fra Alléen Blomster. 
Alt annet er fra butikken min:
Det er sååå mye fint inne nå!


Det ble flere bilder av det som står bordet, enn av selve bordet 
- men det er jo så lett å la seg rive med.
Apropos la seg rive med:
Jeg har kjøpt meg sedertre, som jeg skal hente etter jobb idag. 
Så da vet dere hva neste innlegg kommer til å handle om!

♡ Fiiiiiin fredag alle ihop! 

11 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Lekkert!!! :D

Håper dere får en fin helg ♥

veropiha sa...

Nydelig fint :-)

http://deco4life.blogspot.com sa...

Beautiful ideas and inspirations, xoxo Barbara

Marthe sa...

wow, flott <3 god helg:)

Bettum Villa sa...

Alt i dette bildet så super flott ut!

karmelowa sa...

All these things are awesom and look lovely :)
Hugs!

Tre Engler sa...

Det ble kjempe fint med den fargen på bordplaten:)
Og herlige ting du har pyntet med:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

idylloghim.blogspot.com sa...

Så koselig du ahr det:) fin stemning, oser av kos;) Ha en fin helg. masse klemmer Ann Elin

Toril sa...

Så lekkert bordet ble!!
Har en bordplate som skriker etter litt maling... Ble inspirert nå! ;)

Ha en GOD helg :)

Maliva`s verden sa...

Elsker stilen din....og igjen fant jeg masse inspirasjon. Takk for det du deler. Ha en fin dag.
Maliva

Maliva`s verden sa...

Hei, titter innom og takker for nok et inspirerende bloggår. Alltid en fryd for øyet å titte innom deg. Ønsker deg også et riktig godt og spennende nytt år.
Maliva