søndag 13. oktober 2013

{ Neida, jeg sover ikke..... }

...jeg jobber!
Og forsømmer bloggen... (fyskammeskinn!)


Inniblant skullehagjort-burdeværtgjortigår-måaboluttgjøresnuh, har jeg innvilget meg en sofakveld - og velger å overse hybelkaniner, rot, klesvask og kofferter som burde vært pakket ut etter at vi var på Lillehammer...
for (kremt...) 3 uker siden. Men pyttsan, det er ikke akkurat slik at dét går ifra meg ;)


Dagene går med til butikken, hvor jeg forøvrig stooooooooorkoser meg med
varebestillinger, ommøbleringsplaner og planlegging av julebutikk -
og ikke minst masse søte og hyggelige kunder!


På skulle-burde-må-listen står også å få tatt bilder av og i butikken, 
og legge ut på bloggen - og det skal jeg prøve å få gjort i uken som kommer :)


Inntil vi blogges igjen:
Ha en fortsatt herlig søndagskveld, og en fabelaktig ny uke!

(Alle bilder: Yvonne Wilhelmsen)

7 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nyyyydelige bilder ♥

VI SKAL BESTILLE NYTT KJØKKEN! :D Yeeeeey! Endelig skal jeg få ordentlig kjøkken, ikke et "lagd-på-budsjett-for-å-selge-huset-kjøkken".

BTW Sånn fjøl som du har på skapveggen, hvor får jeg tak i det???

Tre Engler sa...

Skjønne bilder og herlig inspirasjon:)
Ha en herlig uke og sov godt
Klem Merete

mamma i nord sa...

Var innom butikken din å tittet i forige uke.
Mye flott der.
Ble dessvere ikke store kjøper, men jeg dukker nok opp igjen, og da forhåpentligvis med en mer velfylt lommebok.

Flotte bilder.

Blåbærtua sa...

Nydelige bilder,elsker stilen din❤️
Ny fin veke til deg!
Klem fra Lillian

Jeanette sa...

Nydelige bilder!
Ser du har lingardiner i glasskapene på kjøkkenet.. Ikke dumt det nei.. Hvordan har du festet disse? :)
Klem J

Välkommen Hem! sa...

Har precis hittat hit och jag måste bara säga OMG vilket vackert hus ni har!
Ska kika runt här för nu blev jag alldeles exalterad!
Kram och ha det fint!
Judita

Notre de Maison/ Curves and Fashion /Gry sa...

Vet du hva, skjønner deg veldig godt. Av og til går det bare ikke å dele seg selv om ønsket er adri så mye tilstede. Det er bare sånn av og til... Nydelige bilder du gir oss! Ha en fin helg!