lørdag 6. juli 2013

{ SANSELIG ROM }

I løpet av september kommer Franciska Munck-Johansen med sin nye bok Sanselig Rom, og jeg er så heldig å få være med i denne også! Franciska har tidligere gitt ut Sanselig Sommer og Sanselig Jul.
Jeg gleder meg til å grave meg ned i lekre bilder fra ulike og inspirerende hjem!
Ekstra gøy er det selvfølgelig at rommet til Sandrine har fått to sider i boken:)
 
 
 
Her er hva Franciska selv sier om boken og arbeidet rundt den:
 
"Sanselige Rom er et utrolig spennende prosjekt. Det er ofte ett eller to rom som skiller seg ekstra ut i et hjem, og denne gang har jeg fått mulighet for å velge ut det beste av det beste. Jeg har gått på oppdagelse blant tusenvis av hjem og har valgt ut masse flotte rom. Resultatet blir en bok stappfull av spennende ideer og vakre bilder fra de mest inspirerende hjem."
 
 
HER er listen over alle som er med i boken, og
HER kan du forhåndsbestille Sanselig Rom.
 
Goooood helg!
 
 
 

6 kommentarer :

Interi-gjør det selv! sa...

Skikkelig tøft jenterom dere har!!! Gratulerer til deg som kommer med i boken :-)

Tre Engler sa...

Så kjempe gøy å få være med i boken:)
Gratulerer så mye:)
Gleder meg til den kommer:)
Fortsatt herlig helg
Klem Merete

Taubanevegen sa...

Gratulerer! :)

Et herlig barnerom! :)

Fruehuset sa...

Gratulerer! Så gøy:)
Gler meg til boka kjem.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så flott! :D Du er så flink ♥

Bety sa...

Stool is great!