lørdag 8. juni 2013

{ Weekend COLOURsplash... }

Pfffffff, pffffff........... 
Blåser litt støv av bloggen - og håper jeg finner tid og energi til å la den gjenoppstå! 
Mye har skjedd siden sist, og mai ble en særdeles innholdsrik måned. 
Både på veldig godt, og veldig vondt. 
Men livet må gå videre. 


M for:
MAI og alle MINNER den bar med seg:
MAMMA - som har kjempet så hardt, og vunnet kampen over kreften
MOR - som tapte kampen, og danser med far i himmelen.
MIMMI - som har møtt sine menn i himmelen igjen.
METTE - som er den fineste og sterkeste reservemammaen man kan ha.
MAREN - som jeg fikk koppen i gave av, takk for at du er du!
MINA - fordi jeg tenker på deg - du er herlig.


Til alt hell har vi vært velsignet med et fantastisk vær her oppe de siste ukene. 
Det har vært varmere i Tana enn i Ghana, og hetere i Alta enn på Malta. 
Og slikt blir det mye utekos og sene kvelder, og veeeeeldig lite blogging av! 
Det er tross alt 2 år siden sist vi hadde sommer her oppe, så jeg vil si det er velfortjent! :)
Idag regner det, og jeg benytter anledningen til å få unna forefallende husarbeid. 
Her ser det virkelig ikke ut! Støvsugeren har ikke sett dagens lys siden 16. mai (!!!) 
og med stranda som nærmeste nabo er det fjæresand oooooooveralt! 

GOOOOOOD HELG!

4 kommentarer :

Anonym sa...

Kjære jenta mi. De M ene og ordene varmet godt.Flott å være reservemammaen din-og du har verdens sterkeste og beste supermamma på Måsåhaugen. klem fra Mette

Vibeke / Mammas Hus sa...

<3 <3 <3

Yvonne sa...

Flotte bilder her hos deg!!! Ønsker deg en fiiiin helg videre!

Gøy på Tangen sa...

vakre ord og bilder:)
ha en fin søndag!