fredag 14. juni 2013

{ Hallway to HEAVEN...? }

For noen måneder siden var jeg brennsikker på at jeg aldri kom til å bli lei av grått. 
Guess what?! Jeg tok feil - igjen! 


Jeg digger fruktkassegulvet vi har i gangen, men må innrømme at jeg ikke er like begeistret for fargen lenger.
Grått er fint altså, og passer bra i gangen vår - men jeg syns brått det ble så kaldt, trist og kjedelig...
Sånne "anfall" kommer som regel ganske plutselig og uten forvarsel. 
Veggen ble derfor malt i et hattfokk - intet mindre enn to ganger. 
Først prøvde jeg fargen New York fra Jotun. 
Det ble lilla!! Og påfølgende krise!
Heldigvis har jeg alltids noen trygge farger på lur...


Og VIPS
Så ble veggen Kalkgrå!


Mandag var både fridag og lønningsdag (ufffff, så leit.....!) så da ble det en rask shoppingtur.
Jeg kom hjem med alt annet enn det jeg virkelig trengte - men dog noen forfriskende fargeklatter. 

Det hjalp....... VELDIG!
 And I am as happy as can be! 


Noen pittesmå timer på jobb i morra tidlig, så setter jeg kursen mot 
Narvik og trommestevne med fantastisk fine Melbu Trommedamer!
Det gledes!

♥ God helg til deg som suser forbi! 

10 kommentarer :

Blåbærtua sa...

Så friskt og fargerikt hos deg,nydelig med dei gule detaljene og alt annet også:)
Kos deg i helga!
Klem fra Lillian

Lottemora sa...

Så masse herlige detaljer!
Og den veggfargen ble knallfin

Ha en finfin helg til deg og dine :-)

-Lottemora-

mamma i nord sa...

Gangen er nydelig, og skapet dere har digger jeg bare mer og mer.
Ser du har kjøpt skiltet og puten som jeg sto inne på goide på nesset å så på.
Jeg endte opp med noen greengate kopphand duker som skal bli puter til vårt feriehus.

Ønsker deg en hærlig helg og god tur til Narvik med trommedamene.

Sissel sa...

Den flotte gangen din har gitt meg inspirasjon mer enn en gang ;-)
Og nå har den jaggu inspirert gubben til å snekre slikt et skap til meg. Håper bare det blir like flott som ditt..!
Lykke til på stevnet i Narvik, har en svigerinne som er med i Bodø paradekorps, og håper dere alle får en flott helg.

Yvonne sa...

For et nydelig rom!!!

Ønsker deg en fin helg!!
Klem!

Daisys home sa...

Kjempfiin Gang :)

Ha ei strålende helg :)

Klem sissel

Tre Engler sa...

Så kjempe koselig gangen din ble:)
De gule detaljene ga flott liv:)
Nydelig:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Reidunn sa...

Hei!
Så mange fine fargerike detaljer!!
Kjempefin gang og en fin blogg som jeg gjerne vil følge videre!!:)
Legger deg til i bloggrullen min!:)
Ha ei flott helg:)
Klem Reidunn

-Mia- sa...

Hei! Jeg synes gulvet ditt er kjempefint!! og du viser jo på bildene her at det lett kan friskes opp med vakre sommerfarger!! :-) Superfint! Ha en god sommerdag! KLEM

Rosenhufsa sa...

Så fint med de gule detaljene :) Det frisker opp uansett, med litt gult er også grått flott ;)