søndag 21. april 2013

{ Verdens mest STILLEGÅENDE... }

Med våren kommer lyset, med det deilige lyset kommer vinterens støv og sot frem - og huset virker plutselig skittent uansett hvor jeg snur meg. Slik føler ihvertfall jeg det, og jeg får et akutt behov for å gjøre rent i kriker og kroker som åpenbart har blitt oversett igjennom vinterhalvåret. Derfor passet det veldig bra at jeg fikk muligheten til å teste ut det nye flaggskipet innen stillegående støvsugere - nemlig Electrolux UltraSilencer.


Og jeg må si jeg er imponert! Den ER virkelig stillegående!
Lydnivået er på bare 61 desibel, dvs det samme som en vanlig samtale ligger på.
Den har nivåregulering fra 1-5, og på 1 kan du nesten ikke høre at den går. Alikevel har den utmerket yteevne, takket være den kraftige motoren. Jeg likte spesielt godt å det ergonomiske håndtaket, som også er utstyrt med av/på knapp og nivåregulering. Frem til nå har jeg vært veldig lite glad i å støvsuge teppet i stuen, rett og slett fordi jeg ikke føler at jeg ikke får opp støvet. Støvsugeren vi har idag later til å skyve skitt og lort forover, og ned i teppet - fremfor å suge det opp. Med UltraSilencer ble det en annen dans, den gjorde virkelig jobben sin!
 
 
Minste-S syntes også det var stas med knapper på håndtaket, og teleskopstangen som gjorde at den passet perfekt til henne når den skyves helt inn. Så nå kan jeg kanskje begynne å sette henne til husarbeid?!
Skal tidlig krøkes som god krok skal bli osv.....:) Hihiii..
Neida, jeg må vel gjøre det selv... Støvsuging er ikke det verste jeg gjør, men for veldig mange er rengjøring og rutineoppgaver i hjemmet, og da spesielt støvsuging, sjeldent en lysbetont affære. Electrolux ønsker å snu hverdagslige oppgaver i hjemmet til noe positivt, og gi oss noen minutter med skjerming fra mas og stress, og tusen ting som skulle og burde vært gjort i går.
(I know that feeling.....! )
 
 
Gjennom meditasjonsprogrammet "Clean Your Mind" tilbyr Electrolux et profesjonelt utviklet meditasjonsprogram, skreddersydd for oppgaver som f.eks støvsuging. Hver øvelse tilsvarer omtrent den tiden det tar å støvsuge et rom i huset (4-8 minutter). Det funket for meg, og jeg anbefaler deg å prøve det samme!
HER kan du se introdusjonsfilm for "Clean your Mind".
 
HER kan du laste ned fra iTunes.
Du finner programmet på Spotify ved å søke på "Electrolux Clean your Mind"
 
 
Jeg er glad jeg fikk muligheten til å teste både støvsugeren og meditasjonsprogrammet, og det beste av alt:
Jeg får lov til å GI BORT en UltraSilencer til en av mine lesere!!
 
Det eneste du trenger å gjøre er å svare på to enkle spørsmål!
 
1. Hvilke fire øvelser inngår i meditasjonsprogrammet "Clean your Mind"?
2. Hvilken meditasjonsøvelse ga deg størst utbytte?
 
Legg igjen svaret ditt i en kommentar under innlegget.
Vinneren trekkes søndag om en uke (28/4).
 
Tvi-Tvi og fortsatt god søndag til dere alle!
 

79 kommentarer :

Tre Engler sa...

Så artig å få være med på ensånn testing:)
Herlge bilder av ei nydelig lita jente:)
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

HildeR sa...

Body, scenses, breathing og thoughts
Breathing gav meg best utbytte.

Ha ei herlig uke!

HildeR
mari_gull(at)yahoo.no

Hegemors store, lille verden sa...

Heisann snuppa:) Kjekt med støv;)
Blir med på giveawayen din, da jeg støvsugde min full med maur idag - og da får den ikke komme i hus igjen;)
Breathing, scences, body, thoughts. Jeg foretrekker breathing;) he he:)
Klem

Hjertebank sa...

Denne støvsugeren ser og høres helt genial ut!
Min støvsuger synger på siste værset med løse deler og manglende deler og ja... den er rett og slett gått ut på dato... så denne vil jeg gjerne vinne! øvelsene er Body, scenses, breathing og thoughts
Breathing er den jeg likte best :)

Merethe husby sa...

Body,sences,thoughts,and breathing,

Foretrekker sences,,,

Håper æ e heldig,.😊

Anonym sa...

Breathing, scences, body, thoughts. Jeg foretrekker breathing. Liker ikke støvsugere som bråker, så denne hadde vært kjekk! Kristin_aanestad@yahoo.no

MissMette sa...

En stillegående støvsuger,
DET hørtes ut som en drøm
for meg akkurat nå – og av
de fire øvelsene (body,
sences, thoughts & breathing)
foretrekker jeg thoughts...
Ønsker deg en super uke som
kommer, og så håper jeg at
våren er kommet til deg også
nå ღ Stor klem fra Mette :)

Anonym sa...

1. Breathing, scences, body, thoughts
2. Breathing ga meg best utbytte

Mvh Hilde
hilkvi(at)frisurf.no

Anonym sa...

Body, scenses, breathing og thoughts
Breathing var best for meg.

tomabjer@online.no

Anonym sa...

De fire øvelsene er; breathing, senses, body, thoughts.
Jeg liker thoughts best:)

helenesik@hotmail.com

Wonderland4Three.blogg.no sa...

ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

Breathing, scences, body, thoughts ღ
Breathing liker jeg best ღ

Denne hadde vert en drøm i mitt hus, jeg støvsuger bare når jenta mi sover, fordi hun er rett støvsugeren, og den vi har bråker jo som et tog og vekker alltid vesle jenta mi, men jeg MÅ støvsuge fordi vi har en hund som legger fra seg pels OVER alt og da er det greit å få vekk dette, så støvsuger jo vær eneste dag ღ

Så krysser fingrene for at jeg får meg en drømme støvsuger! =) ღ

Ha en SUPER fin dag videre ღ

charlotte_kolnes@hotmail.com

ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

Ida sa...

Body, Breathing, Senses og Thoughts.

Min favoritt er breathing.

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Tina T sa...

Body, Breathing, Senses og Thoughts.

min favoritt er senses :)
tina.triger@live.com

Blåbærtua sa...

Så klart eg vil være med,den støvsugeren virker super:)
Body
Breathing
Senses
Thoughts

Min favoritt er Breathing !

Fin ny veke til deg:)
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Body, Breathing, Senses og Thoughts.
Jeg likte senses.
reneefjellanger@hotmail.com

Anonym sa...

1. Breathing, scences, body, thoughts
2. Breathing ga meg best utbytte <3

Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
Varme klemmer og beste ønsker fra Andrea

Edyta sa...

Hei hei!
Denne støvsugeren ser helt genial ut!
1. Body,Scenses, Breathing og Thoughts
2.Min favoritt er breathing :)

He en fin uke.
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

Hege Monsrud sa...

Svar:
1. breathing, senses, body, thoughts
2. For mine ikke alltid gode lunger: breathing

Håper å vinne for meg og min sønn!

monsrud@hotmail.no

Anonym sa...

Breathing, scences, body og thoughts! Thoughts ble mitt valg! Hadde vært en ønskedrøm å få i hus, her trengs den mega, sover i stua, da blir det mye lo og støv!!!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Christopher Pedersen sa...

"Body", "Scenses", "Breathing" og "Thoughts". Jeg synes "Thoughts" var spennende!

Ønsker meg en stillegående støvsuger. Må nesten ha ørepropper for å bruke den vi har. Kanskje jeg til og med ville støvsugd litt oftere!!? :D
Krysser fingrene og håper på en premie. Det ville vært topp! Ha en fin mandag!

Christopher Pedersen
chrsp@online.no

Anonym sa...

1.Body, Breathing, Senses og Thoughts.
2.Thoughts

Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Wanja sa...

*Body
*Scenses
*Breathing
*Thoughts

Foretrakk absolutt Breathing av disse fire :)

Stillegående støvsuger høres jammen helt fantastisk ut :) Attpåtil så er jeg en av dem som liker å støvsuge ;)

Han en flott ny uke !

Klem fra Wanja
wanjamollansann@gmail.com

Kristine S sa...

Body, scenses, breathing og thoughts
Breathing var best for meg.
Jeg blir veldig gjerne med på trekning :)

Mvh. Kristine SKS
E-post: kristine907@gmail.com

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Denne hadde vært fantastisk, så kan jeg være husor uten å vekke barna!

Body, scenses, breathing og thoughts, hvor Breathing gav meg best utbytte.

Krysser fingrene!

Klem fra Hilde

Sonja T sa...

jeg har valgt den norske versjonen og da heter de Kroppen, sansene, pusting og tanker. Jeg likte tanker best.
Krysser fingre for en stillegående støvsuger. Jeg pleier ikke å bli så populær når jeg finner frem støvsugeren, men nå er det håp.

Har en drøm... sa...

Body, scenses, breathing og thoughts
Jeg foretrekker Breathing:)

Hadde jammen meg vært midt i blinken ja, jeg blir husjet vekk hver gang jeg drar frem monsteret her i huset, det passer aldri for ungene som ser på TV eller hører på musikk eller mannen som alltid snakker i telefonen, hehe:)) Denne må jo være superb!

Så kult og få testet ut da, artig når de små kan gjøre litt homework too:))

Ha en fin fin kveld:!

Anne Silje sa...

Oh, med denne får jeg kanskje jentene mine til å støvsuge innimellom... ;)
Jeg sjekket øvelsene for tanke, kropp, sanser og pust, og for meg er pusteøvelsene mest virkningsfulle. Spennende konsept!

Anonym sa...

De fire øvelsene er; breathing, senses, body, thoughts.
Jeg liker thoughts best:)

mvh kathrineantonie@hotmail.com

Anonym sa...

Svar 1: Body, scenses, breathing & Thouts.

Svar 2: Thoughts :)


Klem fra Anna


anna.polit[ætt]hotmail.c

Ole-Martin sa...

Body, Breathing, Senses og Thoughts!

Breathing har nok jeg mest utbytte av.

Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Ragnhild S sa...

Kropp, sanser, pust og tanker:)

Men ang utbytte, så må jeg melde pass -er fryktelig dårlig på meditering -trives i stresset:)

Men jeg har veldig lyst på en støvsuger altså:)

Ha en strålende dag, skjønne du!

Flotte bilder som alltid!!

Stor klem

Patrick Karlsen sa...

1. Breathing, scences, body, thoughts
2. Breathing ga meg best utbytte

Mvh Patrick Karlsen
Patrick.Karlsen1985(ætt)hotmail.com

Livets små øyeblikk sa...

Med en som er oversensitiv for lyd i hus hadde verdens mest stillegående støvsuger vært midt i blinken, jeg blir gjerne med å prøver lykken:)

1: Body - senses - breathing og thoughts
2: thoughts

Krysser fingrene
klem:)

Anonym sa...

Hei :)
Så heldig du er som fikk teste denne!
Drømmer om en slik støvsuger, for min er skikkelig gammel, dårlig og VELDIG bråkete :P

Body, Senses, breathing og thoughts.
Min favoritt er thoughts.
Det er jo ofte tankene som fremkaller stress mer enn noe annet hehe.

Mvh Siv
sivojento@hotmail.com

Anonym sa...

Hei ... Å den kunne eg tenkt meg :) Body, scenses, breathing og thoughts
Breathing gav meg best utbytte..... Så prøver lykken ;) fin blogg :)) mvh Jill

Anonym sa...

Det er breathing, senses, body, thoughts.
Jeg liker thoughts best

Lisbeth N

uglylizz78@gmail.com

flott premie

Bente blm sa...

1. Body, Senses, Breathing, Thoughts.
2. Thoughts ble favoritten

Mvh Bente L
benmaas#hotmail.no

Premiedryss sa...

Body,sences,thoughts,and breathing,


Jeg likte både Body og Thoughts, men hvis jeg må velge så blir det nok Thoughts

Hanna sa...

1.Body, Breathing, Senses, Thoughts
2. Liker Breathing best :)
hanna_lw(a)hotmail.com

Anonym sa...

Breathing, scences, body, thoughts. Jeg liker best breathing.

Låner støvsugeren til min mor...det har vi gjort ett års tid og hun veil gjerne ha den tilbake....

mvh

Kjerstin
wilak@online.no

Bernd Anders Keller sa...

Hei,

Breathing, scences, body, thoughts

Body var bra:)

Hilsen Bernd og Mette
berndgrimstad@gmail.com

Anonym sa...

1. Breathing - Body - Senses - Thoughts
2. Thoughts var best

Hilsen Kirsti
steimoeggen@live.no

-Anette- sa...

Prøver lykken! Denne støvsugaren står heilt øverst på ønskelista, så kan da ikkje la ei slik mulegheit gå i frå meg.

1. Kropp, Sansene, Pusten, Tankene
2. Tankene

Kryssar med dette både fingrar og tær for at lykken er med meg.

Ha ein fin dag!

Anonym sa...

1. Breathing, scences, body, thoughts
2. Breathing var absolutt noe for meg!
😄

Therese.mjoen@hist.no

Simon sa...

1. Kropp, sanser, pust og tanker
2. Pust

Håper jeg vinner! :)

zuperman_93(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

Hei. Nå fyller bloggen din 4år om få dager,vil d komme en ny giveaway i den anledning?

Turid-Helen

Marthe sa...

Hei hei, den så fin ut:) må nesten slenge meg på her siden støvsugeren min faktisk havarerte i går,
1-Breathing, scences, body, thoughts
2- Jeg syntes Breathing ga meg best utbytte. artig:) ha en fin dag

Anonym sa...

Breathing, scences, body, thoughts. Breathing er best!

Rune

runehenne2@gmail.com

MamaE sa...

Kroppen, sansene, pusting og tanker!

Kroppen-øvelse var veldig nøyvendig til meg!

Takk for deg =)

Anonym sa...

Super giveaway! :D
Denne kunne jeg godt tenke meg, støvsugeren vår synger på siste verset nå, og med små barn så blir det en del støvsuging i løpet av uka, og støy ikke minst. Så da hadde det vært supert med en stillegående og bra støvsuger :D

De fire øvelsene som inngår er:
Body, Senses, Breathing og Thoungts.
Den som jeg fikk mest utbytte av var Breathing :)

Ønsker deg og dine en fortsatt flott uke! :)

-Helene-
riola@live.no

Anonym sa...

1. Body, Breathing,Senses & Thoughts.
2. Breathing

Anonym sa...

1. Body, Breathing,Senses & Thoughts.
2. Breathing

Sara J.
rangoahang@hotmail.com

Anonym sa...

Supert med en støvsuger som ikke bråker.
De fire øvelsene er; breathing, senses, body, thoughts.
Liker Thoughts best.

Haen flott uke :)

Mvh Anita
kvalheimsjenta@gmail.com

Anonym sa...

Hei på deg!

Jeg var helt sikker på at jeg svarte på denne i går eller forrige dagen, men finner det ikke igjen, så her er mitt svar:
Breathing - Scences - Body - Thoughts
Breathing er best tror jeg. Min rådyre støvsuger er altfor tung for meg, så jeg ønsker meg en lett og god en. Er veldig syk nå etter 4 store ulykker så jeg står nesten ikke på bena, så trenger en ny støvsuger. Ikke bestandig de dyre som er de beste.

Vennlig hilsen
Guri Marie Kristoffersen
gurimariekr@gmail-com

Logika sa...

De fire øvelsene heter:
Body, senses, breathing og thoughts.
Min favoritt er Breathing :)

Monica's Verden sa...

De fire øvelsene heter:
Body, senses, breathing og thoughts.

Min favoritt er Thoughts.

Hadde vært supert med en ny støvsuger, min har gaffa tape over alt:) PÅ slange og i ledd ja over alt. Hadde vi skulle lagt ut bilde, så hadde de fleste flirt av den .. hehe..
Krysser fingrene og håper at lykken er med meg..
Ønsker deg en videre fin uke..

Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Anonym sa...

Nr 1 : 1.Body 2.scenses 3.breathing 4.thougts
Nr 3 er min favoritt breathing :)

Mvh
Stine Rønquist
tyvenlia@live.no

Pia sa...

Kroppen, sansene, pusting og tanker.
For meg er det viktigste å puste riktig, fordi jeg rett og slett er for dårlig til akkurat det. Denne hadde forøvrig vært helt super for meg, da ryggen min er dårlig, og dette ville vært et flott hjelpemiddel for meg. Ha en fin uke. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

Katrine Helle sa...

1: Body - senses - breathing og thoughts
2: thoughts

Anonym sa...

Body,senses,breathing and thoughts :)

Jeg liker best breathing <3

Hadde vært ypperlig med en ny da min er ødelagt på mange omder. Poselokket er tapet,ledningen kan ikke låses så mannen må holde den mens jeg støvsuger og i tillegg er av på knappen ødelagt,så den kan ikke slås av,mann må ta kontakten ut. Så hær krysser jeg d jeg har.

Turidnemi@hotmail.com

Anonym sa...

Body, Breathing, Senses og Thoughts.

Jeg likte Breathing best :)


Hilsen Kristin fra Ringsaker :)
kriztin82@hotmail.com

Anonym sa...

Body, scenses, breathing og thoughts
Likte flere, men kanskje best breathing.


i_sen3@yahoo.no

Anonym sa...

Body, senses, breathing og thoughts.
pusteøvelsene er veldig bra:)))))))))

Jeg syns støvsugeren er er så utruli flott,
og ville passa perfekt i mitt kule slott!
Jeg digger å pynte meg med bling,
og denne ville rengjort mine dyrebare ting:)

For støvsuger er nok alltid et must,
sjøl vinter, vår, sommer og høst:)))))))
Nå når barnedåp og bryllup kommer snart,
er det genialt med et produkt som er smart!

Som hos de fleste andre æ`kke gulvene HELT rene,
men denne ville holdt dem riktig pene!
Da kunne jeg smilt mens jeg støvet finner,
om jeg ble trekt ut som den heldige vinner:)

Mvh
Merete Svartis Ludviksen
merete1974@hotmail.com

Anonym sa...

Body, scenses, breathing og thoughts
For meg virker thoughts best :)

Ha en finfin dag!

Hilsen Siril
svor76@gmail.com

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Body,sences,thoughts,and breathing!
Breathing var mest min greie!

Jeg krysser virkelig fingrene her. Trenger jo ny støvsuger så dette hadde vært en flotters premie for meg ♥

Klem

Hilde S sa...

Heisann:-)

Flott blogg!

Med en støvsuger som suger (i negativ forstand) hiver jeg meg på giveawayen din.

1.Body,senses,breathing and thoughts.
2. Breathing

Hilde S

hasked80@hotmail.com

Charlotte sa...

Body, scenses, breathing og thoughts
Jeg liker best Breathing:)

Denne hadde jo passet oss utmerket.Nå kan vi jo ikke støvsuge etter leggetid for vår bråker jo såååå grådig:(

Klem Charlotte
charlottetotland@gmail.com

Nora Elizabeth sa...

Body, scenses, breathing og thoughts :)
Breathing var den som passet meg best og som jeg likte best.

Du har en utrolig flott blogg ! :)
Hadde vært helt supert med en slik stillegående støvsuger når man har småtroll som legger seg tidlig !
Kjempe flott konkurranse som jeg veldig gjerne vil være med på :)

Ønsker deg en helt fantastisk helg :)
Mvh Nora Elizabeth
nora_hansen11@hotmail.com

camegg sa...

Veldig gjerne med på denne:) Da jeg har sensitiv hund som hater støvsuger hadde en stillegående støvsuger vært helt knall. tenk å ha sluppet den kampen med hunden hver gang jeg skal støvsuge :) hihi!

Body, scenses, thoughts og breathing :)
Jeg syns de alle igrunn var veldig fine, men breathing var nok litt mer favoritt :)

mvh camilla eggen:)

camillaeggen@gmail.com

camegg sa...

Veldig gjerne med på denne:) Da jeg har sensitiv hund som hater støvsuger hadde en stillegående støvsuger vært helt knall. tenk å ha sluppet den kampen med hunden hver gang jeg skal støvsuge :) hihi!

Body, scenses, thoughts og breathing :)
Jeg syns de alle igrunn var veldig fine, men breathing var nok litt mer favoritt :)

mvh camilla eggen:)

camillaeggen@gmail.com

Anonym sa...

Body, scenses, breathing og thoughts

Breathing gav meg best utbytte.

Hadde vært supert,med en støvsuger som hadde vært mindre bråk av og ikke minst en som var hel :D

Ønsker deg en fin helg videre.

Vennlig Hilsen
Linda Kirsten
linda.schulz1955@gmail.com

Anonym sa...

Body, senses, breathing og thoughts.
Jeg likte thoughts best :)

jibo@hotmail.no

Frk Elton sa...

Body, senses, breathing og thoughts.
Thoughts er nok det jeg liker best :)
Hadde jo virkelig vært genialt å vinne en slik, de gamle slaven vi har begynner nemlig å blir håpløs!
*krysser fingrene *
Klem

Signe Helene sa...

Breathing, scences, body, thoughts.
Jeg likte best thoughts :)
(signe4@hotmail.com)

Kjersti Haugen sa...

1. Body, scenses, breathing og thoughts
2. Breathing

kjerstiogkim@hotmail.com

Jorunn sa...

1. Body, scenses, breathing og thoughts!
2. Thoughts :)

Anonym sa...

Kroppen, sansene, pusten og tankene. Favoritten er pusten :) marita_kr@hotmail.som

Og der stoppet Miele-sliteren! Med ny baby, katt og kanin krysser vi fingrene for at vi vinner ;)

Anonym sa...

1. Body, scenses, breathing og thoughts
2. Breathing

julekonk@gmail.com

Kristin Gk sa...

Body, Scenses, Breathing og Thoughts
Jeg liker best Breathing :-)