mandag 18. mars 2013

{ LONG TIME, no see... }

Flere lesere har etterlyst bilder og innlegg fra rommet til Minste-S, 
og det skal dere selvfølgelig få - ser jo selv at det er votter og vintre siden sist, faktisk et helt år! 
JENTE rommet (som veldig mange, forståelig nok, tror er et gutterom) har fått litt flere farger siden


Når jeg har vist bilder fra dette rommet tidligere, har veldig mange kommentert at det er sterilt, kaldt, fargeløst og kjedelig. Nå er det slik at frøkna som har tilhold på dette rommet helst vil ha det slik. 
Hun elsker blått, blått og BARE  blått. 
Det var såvidt det nye sengetøyet fikk innpass, og det måtte megles litt om rødfargen. 
Vi ble enige om at den er mest oransje, og nesten ikke rød...faktisk ikke i det hele tatt...:P


Den nostalgiske kofferten som jeg ble overlykkelig over å finne på bruktbutikken, er det verre med. 
Enda så mye jeg vil at hun skal elske den, fordi jeg gjør det... Den ble kastet ut på minuttet. 
Og det gikk hverken pent eller pyntelig for seg, vi snakker hysterisk anfall.


Vel, vel...jeg kan jo ikke tvinge henne, og er igrunnen bare glad for at hun har egne meninger. 
De er kanskje i overkant sterke noen ganger, men det kan man jo komme langt med?! ;)


Så til alle som tror at jeg har tredd et kjølig og fargeløst rom nedover hodet på datteren min, 
så er det rett og slett ganske så langt i fra realiteten:)

 GLAD MANDAG!  

14 kommentarer :

Ruths datter sa...

Kjempefint rom synes jeg, og senga er jo helt knas da. Laga selv? Tøff-
Klem

Tre Engler sa...

Wow...utrolig koselig gutterommet:)
Herlige farger og møbler:)
Klem Merete

ingridsboble sa...

Syns det var et kjempekoselig rom jeg!
Har alltid hatt blå som min yndlingsfarge også; rosa klarer jeg bare ikke...
Sterke meninger kommer man langt med ja :)
Ha en flott kveld!
Ingrid

lenapenas-verden sa...

Syns rommet var knallstilig..ingen som kan bestemme at alle jenterom skal være rosa/lilla/rødt..skal gå for kvitt/svart/grått/natur på jenterommene i nyhuset :)

finfin uke videre!

Stines Hjem - Livet på landet sa...

KULT! Og flott at hun vil gå sine egne veier :)

Tone sa...

Herlig.
Greit med egne meninger ja;))
Hvem har bestemt at blått kun er for gutter:)
Fin kveld til deg.

Anonym sa...

Hm, burde gjort så altfor mye annet, men kom over bloggen din, og her var det mye inspirasjon og glade bilder! :-)
-Back to work! :-D
Viviann

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fiiiine Sandrne! :D

Heddas favorittfarger er rosa, lilla og blå. ;)

Elsker rommet hennes, og HVOR har du kjøpt toget? Har til Hedda (fikk i gave), så hadde vært moro å ha til Signe også.

*kleeeeem*

Taubanevegen sa...

Et herlig unikt rom! :) Tapeten er SÅ flott!

Ønsker deg en fin dag! :)

Anemones skafferi sa...

Så fin blogg :)
Her vil jeg følge med videre.
Klem,anette

Yvonne sa...

Wow, GULVET!! =)
Er jeg den enste som har lagt merke til det, eller er det fordi du har skrevet om det tidligere (jeg er en relativ ny følger)? Hvis ikke, så kunne jeg tenke meg å høre mer om det! Synes det er så unikt og fint... =)

Marthe sa...

kjempe fint rom:)

Fru Andersen sa...

Tøffeste jenterommet ever! Det kan du hilse henne og si ;-) Digger det rommet!

Anonym sa...

I love this room , my 5 year old has the same lamp. Can I ask where you got the duvet covers from I really really want them for my youngest. I aslo was not into pink as a child and blue was my favourite colour :-) Wall paper is fab too.
Thanks Fiona