mandag 18. februar 2013

{ PÅSKE-stemning... }

Påskeliljene er kommet i hus, og en gammel potteskjuler jeg hadde glemt jeg hadde, er rotet frem fra skapet. Den var jo faktisk ganske kul?! Nok en påminnelse om hvorfor det er lurt å IKKE KASTE ting man er lei av - plutselig en dag digger man det man trodde man aldri kom til å se nytte i igjen! 
Som med messing og gull... Jeg ville spy av messing for bare noen måneder siden, nå tømmer jeg bruktbutikkene - og angrer på alle jeg har spraymalt igjennom årene. 
Men jeg har da holdt meg sysselsatt i det minste;)


Vi har tatt vinterferie, og har nettopp kommet inn etter mange timer ute i nyyyyydelig solskinn! Jeg har lært ungene "KappeLand", den morsomste jeg selv visste om som barn. Og det var jammen meg like gøy enda! Godt man ikke glemmer gamle "kunster" ;)

 Håper solen skinner på deg idag også! 

6 kommentarer :

Blåbærtua sa...

Eg har angra på masse eg har gitt bort og kasta,det er nå eg skulle hatt masse av det så er lurt å heller gjøyme bort og så ta det fram igjen:)men me vil vel alltid angre på ting her i livet dessverre..
Nydelige bilder hos deg!kos dere!
God klem fra Lillian

Tre Engler sa...

Så utrolig nydelige og vårlige bilder:)
Nydelig:)
Har selv kastet masse opp igjennom og angre nok på noe, men ikke alltid like lett med oppbevaring av alt dette:)
Høres ut som dere har hatt en herlig dag
Kos dere masse
Klem Merete

Har en drøm... sa...

Oh yes, ting kommer tilbake:)
Jeg har bare ikke plass til så mye lagring, desverre... så her blir det ofte slik "ånei, nå skulle jeg hatt den derre,.... " :))

Fine bilder, og så deilig med påskelilijer:)) ♥

Annfrid sa...

Ja, ting kommer alltid tilbake. Mye samler jeg på, men jeg har kastet og gitt bort masse.

Koslige bilder!
Kos dere i ferien, min er over så nå er det ny arbeidsuke.

Klem Annfrid

Merete sa...

Så fin blogg! Og veldig fin pottekjuler :)

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Ja tenk det at det går mot påske...KUn en mnd til !
Herlig med litt påske stemining hos deg!
Klemmmer