lørdag 16. februar 2013

{ In bed with DINOSAURS }

På gutterommet. 
Ellevill begeistring og stormende jubel over å endelig få litt blått inn på rommet, som bestandig har vært preget av rødt. Av uvisse årsaker igrunnen, det har bare blitt sånn - mulig det er postsekkene som er synderen her, men jeg velger faktisk å legge skylden på en stor klokke de har på veggen med røde tall. 
Viktig at sengetøyet matcher klokka nemlig...;) 


Begeistring og jubel ble kun avbrutt av én stykk mildt sagt rasende og misunnelig guttejente på 6 år, som mente det hele var svært "urettfeigt". Det ble brått slutt på guttenes jubel, og jeg måtte finne frem alle sengesettene hennes for å vise henne at hun faktisk har flere blå sengesett enn sine brødre. 
6-åring overbevist. Krise avverget... 




Siden klokka, nummerskiltene på veggen og lampeledningene (som sikkert ble kjøpt for å matche klokka) er røde, kan/vil jeg ikke forkaste det røde. Det er jo koselig også, og overraskende fint sammen med turkise sengesett og dino-puter fra H&M Home. Dessuten matcher det hele perfekt til verdenskartet! ;)


Kanskje kommer det flere detaljbilder fra gutterommet senere, om dere vil?!
Straks "Hver gang vi møtes" og lørdagsgodt med kidza.
Og kanskje en skvett rødvin senere i kveld;)
 Strålende helg ønskes dere alle 

10 kommentarer :

Tre Engler sa...

Utrolig flott gutterom:)
Må være en drøm for gutter dette:)
Ja, ser på hver gang vi møtes jeg å:)
Kos deg :)
Klem Merete

Blåbærtua sa...

Så utrulig herlig gutterom med flotte detaljer og ting:)elsker slike verdenskart;)
Fine lørdagskveld til deg!
Klem fra Lillian

Taubanevegen sa...

Kjempeflott rom, og ja takk, jeg vil gjerne se flere bilder av rommet! :) Inspirerende bilder. Det er noen gamle kart på skolen jeg jobber, og nå før helga, spurte jeg rektor om jeg kunne får et eller flere! ;) Han skulle se på kartene, så får vel vite hva det blir til snart. Krysser fingrene! ;)

God kveld! :)

Ambivalentica sa...

Så fint det ble! Rødt og turkis var skikkelig tøft i lag, det var litt overraskende. :) Ønsker deg ei finfin helg! :)

AC IN A BOX sa...

Utrolig stilig gutterom.
Freshe farger sammen.
Mange stilige detaljer.
Den dinosaurputa vet jeg en her ville blitt glad for også.

Fortsatt fin helg til deg!
- AC

Jatte sa...

UTROLIG fint gutterom med flotte detaljer! Kunne godt "bodd" der jeg ;)

Ha en fin Søndag!
Klemmer♥

Shus sa...

Så utruleg stilig det vart!! Kult med "postsekkpute".

Her har eg og ei guttejente som fyller 5 år snart. Ho ynskjer seg barcelona-fotballsengklede.....da gjere ikkje mammo,men må bare bøya seg i støvet av ei jente med klare meiningar.

God søndag.

helsing frå Solveig

Skogland sa...

Rød og turkis blei en tøff kombinasjon det!
Jammen har de endel fint på H&M Home.
God søndag :)
Klem fra meg

Marianne på landet sa...

JA!! Gjerne flere bilder fra gutterommet! :)

Blir aldri fornøyd med gutterommet i vårt hus, så trenger masse inspirasjon der ja!

Lekre bilder! Heldig den som eier det rommet! :)

Marianne

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du er så flink! :D Heldige gutter ;)