søndag 23. desember 2012

{ JULEFRED... }

Aldri før har jeg vært så ubegripelig sent ute med planlegging og ordning til jul som i år.
Og aldri før har jeg vært så tidlig ferdig med alt, ironisk nok. Jeg har til og med fått gjort en hel del mer i år enn tidligere år. Det hjelper visst å ta livet med ro, alt ordner seg tilslutt - og jul blir det jo uansett, eller hva? :)


Vi har vært velsignet med et fantastisk flott lys her oppe i nord denne førjulen. 
Mørketid har fått en ny dimensjon. Visst kan den være tung og trist, men i år har mørketiden vist 
meg sider av seg selv som jeg ikke visste fantes. Jeg knipser bilder til krampa tar meg, men det blir ikke den samme mektige opplevelsen på et bilde som man får ved å stå mellom de vakre nordnorske fjellene, omgitt av et lysshow fra en brennende himmel. Det må oppleves, nytes og verdsettes...


Ikke akkurat skiføre her oppe, men et lite lag på bakken har vi da - så hvit jul blir det! 
Vi ønsker oss veldig mer snø, så er det noen på sør- og vestlandet som føler de har LITT til overs så vet dere hvor dere kan sende det;) 


 Ønsker dere alle en fin og fredfull lillejulaften 

6 kommentarer :

Hulda sa...

Ja, lyset nå om dagen her nord, er så vakkert. Tenkte i dag at det så ut som det var begynnelsen av Januar, og at sola kom tilbake.

Koselig på terrassen din. Fine puter, og så flotte stoler, bord og puter. Ser forresten at vi har samme hagemøbler, de med kryss i ryggen.

Ønsker deg ei fin jul! :)

Tinas vita bo sa...

Vackert!!!

Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL!
Kram Tina

hill`s interiørblogg sa...

Ja er enig med deg når det gjelder lyset i nord.... Helt fantastisk... Flotte bilder du viser.
Ønsker deg en riktig god jul.
Klem fra Hill-Iren

Anja sa...

Skulle gjerne sett det lyset kjenner jeg... :)

Her på Østlandet er det igrunn nok snø og nå kommer det enda mer, så jeg skulle gjerne gitt litt til dere om jeg kunne. ;)

God jul til deg og dine! :)

Tre Engler sa...

Nydelige Julebilder:)
ØNSKER DEG OG DINE EN GOD JUL:)
Juleklem Merete

mamma i nord sa...

Ja i år har vi vert vesignet til de grader med ett nydelig vær.

Så da kan man jo ha det så flott som du har det ute nå.

Ønsker deg og dine en riktig god jul.

Klem tanja