fredag 7. desember 2012

{ ENDELIG helg & JULE-vimpel... }

Egentlig trøtt og sliten som et fly, men siden jeg ikke er så veldig flink til verken å slappe av eller kjede meg - må jeg liksom finne på noe. Symaskinen har bodd på hytta det siste halvåret, men idag fikk jeg 
den endelig hjem! Og fikk satt meg ned og sydd en liten jule-vimpel :)



Jeg har vanligvis ingensomhelst kjemi med symaskina what so ever, men dette er veldig enkelt om du har en stoffrest eller to, og litt grov hamp liggende. Kanskje ikke verdens mest perfekte vimpel, 
men gjort på en liten haltime. Syns den ble supersøt jeg...:)


 Endelig ble det helg igjen, håper du får en fin en 

Melder meg på NIBs desemberutfordring med dette innlegget også,
og satser på at det er lov med mer enn ett bidrag?! ;)

12 kommentarer :

Tre Engler sa...

For noen herlige Jule vimpler:)
Likte de kjempe godt:)
Nydelig bilde:)
Har selv sydd noen vimpler, men med litt mer farge,men disse var herlige:)
Ha en strålende Adventshelg
Klem Merete

Mor Inger`s hus sa...

Jeg er ikke så veldig glad i vimpler, men disse fikk jeg lyst på.
Skikkelig fine :)

God helg fra Inger

Mette Eiberg sa...

Hejsa Monica.. Hvor er det flot med flagranken. Skønt at se som meget kreativitet..
Se også denne flagranke som bruges til børnenes fødselsdage :-)
http://www.modernmood.dk/flagranke-linedyr
kh Mette

Bettum Villa sa...

Riktig så fin vimpel du har lagd!! Fikk lyst på en slik jeg også, men så var det det med tid da... og ikke minst kjemi med symaskinen ..hehe.
Ønsker deg en flott helg.
Klem Madelen

i mitt lille rekkehus sa...

Likte vimpelen godt! Passet fint inn hos deg:-)

Jatte sa...

God Morgen!

Den ble jo kjempefin!:)

Ønsker deg en super Lørdag,
Klem Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Lekkert... kjempe fin ble den.
Stemningsfullt det siste bilde der.
Ha en knall fin helg
klem

Sjarmerende slitt og bare mitt! sa...

Nydelige Bilder!!!!

Underberget sa...

Veldig fin vimpel du har laget. Jeg ble jammen inspirert til å prøve jeg også:-) Hvor får du tak i sjablonger til å lage bokstaver med??

Har en drøm... sa...

Herlig stemning!!
Gooood lørdag Den fins i Belle white, coffee og smoke.

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Ååå, så fint!!

Nina E. sa...

Eg er imponert!! :))