søndag 9. desember 2012

{ DIY JuleKalender }

1.desember kom som julekvelden på kjerringa her i år, og vi var (mot normalt) 
lovlig sent ute med kalenderen. Men den som venter på noe godt osv...;)
Favorittfargen til den selvutnevnte guttejenta vår er:
 (trooooooooommeviiiiirveeeeeeel.............!!)


BLÅ!
Så når jeg skulle lage kalenderen til henne, og spurte hvilken farge hun ville ha - kom ikke 
svaret akkurat som en overraskelse. Ble blått det gitt.... ;) 
Kalenderen er laget av hobbyplate, og pinner jeg har funnet i skogen. 


Platen ble malt i fargen Sval Sjø (nyyyyydelig farge!) før jeg boret hull på hver side av pinnene, for så å feste dem med ståltråd. Og høyt i toppen den blanke stjerne... 
Ser ut til at jeg må ut å kjøpe meg en ny stjerne til juletreet iår;)


Det viktigste av alt; Frøkna er storfornøyd med treet sitt. 
 Ønsker dere alle en fin 2.søndag i advent 

15 kommentarer :

Sukkertøy for øyet sa...

Hei Monica!

For et fantastisk rom!
Elsker den vesle julekalenderen! Knall fin :)

Ha en finfin søndag og fortsatt fin førjulstid til deg!

Hulda sa...

Virkelig SUPERLEKKER adventskalender! Så stilig den ble, og så godt som den passet inn i interiøret. Topp!

Har en drøm... sa...

Så flott kalender!!
Heldige lillejenta deres som har en så flink mor ♥

ELLEMELL sa...

den var kjempefin!
tipper den falt i smak...:)

fin 2 søndag til deg!
klem ellemell

Recipe for Joy sa...

ÅH! Den var fiiin. Sånn vi jeg også ha. ;) Hihi..

Ønsker deg en fin 2. søndag i advent. Klem

Blåbærtua sa...

ÅÅÅ du har det så flott og lager alt til så fint,liker alt:)))
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

WohnLust sa...

Hi Monika,
lovely! We have the same laminat/etasje! We have it in our bethroom.
Greetings,
Bianca (from germany)

Tinas vita bo sa...

Vilken härlig adventskalender!!
Och vilket vackert rum!!!

Ha en härlig kväll
Kram Tina

Pernilles Interiørsysler sa...

Rett og slett NYDELIG!! :)

Klem fra Hilde

Tre Engler sa...

Wow.... for et utrolig nydelig rom:)
Og for en herlig julekalender:) noe av det vakreste jeg har sett:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Bolettes hus sa...

Her er det bare en ting å si..... Nyyyyydelig!!

Gledene i livet sa...

Rett og slett nydelig :)

Fruehuset sa...

Så herlig! Kjekt med små som har bestemte meiningar om interiøret:)

Eit nydelig rom, kalenderen passa jo strålande inn.

God 2.søndag i advent:)

Fru Andersen sa...

Så flott et barnerom! Slik hengestol ønsker jenta min seg også, men vi må nok vente på våren før de er i butikk igjen ;-) Nydelig kalender du har laget!

Ha en herlig adventstid!

Ann-Cecilie sa...

Så nydelig blogg!!
Skal pusse opp hjemme og jeg forelsket meg i gulvet ditt <3
Hvor kan det kjøpes???

God Jul fra Ann-Cecilie