tirsdag 13. november 2012

{ Sa jeg VIRKELIG dét....?! }

Sa jeg virkelig at jeg skulle vente et par uker med å begynne med adventspynt?! 
Jaja, så fort kan glemme sine egne løfter, og ombestemme seg:) Jeg har funnet frem julehampen, og veldig veldig forsiktig snikpyntet med søte sløyfer på et par lysestaker. Klarte rett og slett ikke å dy meg...


På Lillehammer kjøpte jeg en drøm av et lyshus i kaneltre fra OiSoiOi, på Folk & Røvere
De lukter bare heeeelt himmelsk! Jeg kjøpte en telysholder også, av samme sort, og en sukkerstrøer. 
Jeg oppdaget ganske raskt at sukkeret fikk både smak og duft av kanel, 
så nå er den fylt med en blanding av sukker OG kanel - perfekt til lørdagsgrøten:)


En av mine mange hjemmelagde eucalyptuskranser har også fått seg en liten sløyfe - og om ikke lenge følger nok de andre i samme spor:) Som lysfat har jeg brukt en spraylakkert dørmatte fra Kid. Alletiders 
sparetriks for min lommebok, som dessverre ikke er tykk nok til ekte franske friser... 
Og jammen gjør den nytte som gryteunderlag også:)


Og der snek det seg en liten barnehånd oppi krukken med pepperkaker også... 
Hun har laget dem selv, så hun er visst selvutnevnt sjef over dem:) 
Heldigvis spanderte hun på mamma'n sin. 

 O'Herlige Julestemning! 

15 kommentarer :

Huset på Grønnmyra sa...

Nydelige bilder.
Det er ikke så lenge til jul :)
Dagene, ukene går så fort.
Ha en kjempefin kveld.
Klem fra Jeanette

Monica sa...

Hei på deg.
Så koselig hos deg.
Dagene flyr..,snart advent nå..så kanskje på tide å begynne om vi vil rekke alt ;))
Ønsker deg en riktig fin kveld og en fortsatt glad uke.
Smil og klem fra Monica

Tre Engler sa...

Så nydelige bilder og vakker pynting:)
Er koselig å begynne litt og litt da, selv om man tenkte noe annet:)
Godt man kan forandre mening:)
Kjempe koselig det ble:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så spennendes det hørtes ut med kanelhus som dufter kanel og sukkerstrøer som gir kanesmak på sukkeret :)))
Tror jeg må sjekke dette litt nærmere ut :)

Nydelige bilder og herlig med denne selvutnevnte pepperkake sjefen :)))

Klem Heidi

Linn sa...

Hihi, bra det ikke er bare meg;):)
Det klør i fingrene etter og få pynte litt;):)
Ønsker deg en fin kveld videre:) klem fra Linn:)

Har en drøm... sa...

Så kooooselig:)
Jeg er helt enig i at man kan sniiikpynte nå ♥

Elsker tingene i kaneltre, de lukter himmeslsk, jeg har et lite hjerte:)
Ønsker meg sukkerstrøeren kjenner jeg:)

Mor Inger`s hus sa...

he,he... ikke lett å vente med pynting her i blogglandia. Er jo så mye inspirasjon...

Kos deg videre i før-før avdventstida.

:) inger

Pernilles Interiørsysler sa...

Nydelige bilder :)

Gleder meg veldig til jul og til å starte med pyntingen :)

Jeg skal prøve å vente til første søndag i advent ;p Vi får se da...

Ha en fin kveld.
Klem fra Hilde

ide-puffen sa...

Å søren klype så fine bilder du tar. Ikke bare nydelige omgivelser, men så fint lys. Åssen får du til det? Her blir alt bare orange, selv med ekstern blitz å det hele. Grrr. Så herlig hus. Kanskje jeg kan lage det ,selv om det ikke blir av kanel? Det passer enda bedre min lommebok he he. Håper jeg får solgt litt på julemessen min. Drømmer om hva jeg kan kjøpe meg, ja bare noe for meg? Hmmm, kanskje et kanelhus :)
God natt fra meg
Randi

Jatte sa...

Så fint! Å det huset der var superfint:)

Ha en fin Onsdag,
Klemmer fra Jatte!

Guttemamma sa...

Superkoselig,Monica!! Jeg klør jeg og....
Den dørmatte-løsingen var jo rett og slett genial, bra tips!!
Klem♥

camilla sa...

Hei!Så nydelige bilder!!:)
Godt det ikke bare er meg som ikke klarer vente med alt...:)
Ønsker deg en god kveld:)
God klem fra Camilla:)

ELLEMELL sa...

men nå er det lov med jul jo!
bare halvannen måned igjen:) det må vi nyte:)

klem ellemell

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jeg venter eeeeeeeeeenda bittelitt (tror jeg...) *ler*
Finfine bilder, og superkoselig i stua med nye gardiner ♥
Skal vi møtes snart eller?

KLEM

Helenes Interiør sa...

Herlig sier jeg bare :)