mandag 12. november 2012

{ MENS VI VENTER - i sofakroken... }

I år som alle andre år, venter jeg som et lite barn på adventstiden. ENDELIG skal jeg snart få lov til å henge opp stjerner og engler, og tenne adventsstaker. Ååååååh, som jeg gleder meg! Men jeg må vel holde meg i noen uker til... Enn så lenge koser vi oss med vinterkledd stue..... og nye gardiner!


I hele seks år(!) har jeg hatt de samme gardinene oppe sommer som vinter. Nå som jeg går vinter og jul i møte med min gode, hvite venn, mister Ektorp - følte jeg for en lunere stemning. Selvom det er mørkt og trist ute, er det ikke nødvendigvis koseligere at alt er hvitt inne. Gardinene er fra Ellos/Jotex - just love them! 


Nå som mørktiden har kommet til oss, er det vanskelig å finne tilbake til bloggformen, 
men jeg skal gi det et forsøk:)

Håper dere har det fint der ute, regner med at dere er i full gang 
med forberedelser til jul og advent allerede?!

12 kommentarer :

Linn sa...

Herlige vinterstemnings bilder;):)
Gleder meg jeg også;):)
Det blir snart;):)
Klem til deg:)

Bdicte sa...

Jeg har nedtelling til jeg kan sette frem adventstaker i vinduene! Det er det beste med hele adventen synes jeg:)) Elsker lyset av de i stua, og det blir magisk stemning!

Klem
Benedicte

Gledene i livet sa...

Jeg gleder meg også som en unge til advent og jul :)

Det oser virkelig kos av stuen din!
Fortsatt fin uke til deg :)
Klem

Tre Engler sa...

Så utrolig koselig stue du har:)
Her får man virkelig følelsen av vinter kos:)
Ja, det er nok mange som gleder seg til tiden som kommer!!
Nydelige bilder:)
Sov godt
Klem Merete

Mor Inger`s hus sa...

Skikkelig stemning hos deg da :)

Og, ja, vi har mye kos å se fram til de nærmeste ukene.

Klem

Har en drøm... sa...

Åjaaa, som vi gleder oss til 1 advent:))

Herlig med litt lune gode gardiner, det har vi kjøpt oss her og, beige i lin, luner godt opp ♥

♥ Helen sa...

Så koselig i stua di :)

Jatte sa...

Såååå fint!! ble kjempefint med de nye gardinene altså - love it!

Ha en fin Tirsdag,
Klem Klem

Tove `blogg verden sa...

Kjempefine gardiner!! Gjorde sofakroken din lun og koselig!! :)
Jeg har det ikke travelt med at julen skal komme...sååå mye som må gjøres før det!!
Nyt dagene
klem Tove

Lill Nohr sa...

Såå fine gardiner! det ble kjempe koselig i stua:) Flotte bilder, lyst til og krype opp i sofaen;) klem lille meg

Fru Andersen sa...

Så koselig! Jeg kler også liksom på huset litt innvendig nå når det er kaldt og surt ute, må ha det litt lunere inne ;-)

Fine gardiner!

Ha en strålende fin tirsdag videre !

WohnLust sa...

Hi!
You have a beautifull blog! I love your style. And my english is bad. :-)
Greetings,
Bianca, from germany