lørdag 17. november 2012

{ FØRJULSSTEMNING på gutterommet }

Når jeg først begynte å snike inn litt førjul i interiøret, var det visst ikke så lett å stoppe?! ;) 
Rommet til GuttaBoys er jo ikke akkurat julepyntet, for her inne er temaet rødt året rundt. Men med de rutete sengeteppene, lysslenke og Ludde på gulvet ble det så lunt og koselig. Førjul 


Denne helgen har så langt på ingen måte gått som ønsket og planlagt, men vi prøver å gjøre det beste ut av det. Og da passer det fint å skeie ut litt. Undertegnede slang med leppa før hun hadde tenkt seg om, 
og har visst invitert med seg alle våre 4 håpefulle på shopping. På lekebutikken. 
(Kanskje ikke mitt smarteste trekk, men hvorfor ikke...?!:) 


Vi følger opp med pepperkakebaking og filmkveld, og lassevis med godteri...
Meget mulig vi må STÅ og sove i natt...
Og med det ønsker jeg dere alle en superduper helg! 

♥ Grip dagen 

14 kommentarer :

BROCANTE sa...

Dette var verdens koseligste palle-seng! Den likte jeg utrolig godt!

May Brit - Base Interiør sa...

For eit utruleg fint rom:) Eg fall fullstendig for dei raude detaljane:)

Har en drøm... sa...

KULT på gutterommet!!
Og dagen i dag høres jo helt PERFEKT ut:)) KOS dere ♥

Monica sa...

Så flott du har det ! Jeg lurer på ett par ting; Hvor er sengeteppet fra ? Og hvordan i all verden får du spraylakken til å sitte på dørmattene du har sprayet ? Jeg har prøvd, men det krakkelerer bare opp.

Blåbærtua sa...

Så utruligt flott på gutterommet,kjempefine tekstiler og møbler du har der og så stiligt med kart på veggen,du er så flink å lager det så flott til:)
Ein flott dag til deg!
Klem fra Lillian

Gledene i livet sa...

Kjempekoselig rom, du er virkelig flink til å skape stemning :) julefølelsen blir stadig sterkere her også.

God helg :)

Mor Inger`s hus sa...

Snakk om charm og samtdig skikkelig røft.
Den `postsekk`-puta er helt skjønn.

God helg.
Klem Inger

Bdicte sa...

Jeg holder igjen med bare neglene nå for ikke å stormpynte huset, haha!!
Jeg har lovet meg selv å vente til over neste helg, da skal vi nedover til Oslo for å se cupfinalen. Men etter den helga DA altså:))

Klem
Benedicte

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Heeeerlige gutterommet :)

toves sammensurium sa...

For et utrolig kult gutterom - elsker alt,stort og smått!!!
Tovekem:=)

Elise sa...

Dette må jo være verdens koseligste gutterom. Fikk lyst til å flytte rett inn selv jeg.

LIVET PÅ BUDSJETT sa...

For et koselig gutterom! Alt ser så bra ut sammen :)

Bettum Villa sa...

Nydelig rom!! Fine farger og pynt.
Klem Madelen

Helenes Interiør sa...

Nydelig :) Delikat og fint pyntet.
Veldig mange fine bilder du har på bloggen din, og ikke minst ett herlig hjem. Liker stilen din.

Mvh
Helene