mandag 22. oktober 2012

{ Sanselig Jul på LILLEHAMMER }

Hu og hei som dagene flyr når man har det gøy! 
Igår fylte min kjære pappa 60 år, og vi overrasket alle før helgen ved å ta den 140 mil lange turen fra Melbu til Lillehammer. Gleden og sjokket var stort da Sandrine ringte på døren hos besteforeldrene torsdag kveld, mens mammaen og pappaen gjemte seg bak hushjørnet, thihiii:) Vi storkoser oss, 
men som alltid går dagene så altfor fort, og i morgen setter vi kursen mot nord igjen. 
Idag har mamma, Sandrine og jeg vært på shopping - må jo passe på når jeg er i storbyen:)


På lørdag var jeg innom Folk og Røvere på Lillehammer, og det som møtte meg rett innenfor døren var mine egne sider fra boken Sanselig Jul. Jeg har ikke sett boken selv enda, men håper og tror at den ligger og venter på meg i postkassen når jeg kommer hjem:) 
Veldig gøy å se boken "på ekte", og jeg gleder meg veldig til å bla i boken! Bordet i butikken måtte selvfølgelig foreviges:) Da jeg var innom der igjen idag for å sikre meg en utgave i julegave, var det den søte damen bak disken som ville forevige meg med boken - og sånt sier man jo ikke nei til?!



Utrolig gøy!
Så alle som skal kjøpe julegave til noen som har "alt":
Løp og kjøp boken Sanselig Jul - husk at opplaget er begrenset!
Jeg har kjøpt endel andre ting på Folk og Røvere også, skal vise dere når jeg kommer hjem og får plassert tingene. (Og jeg lover at det innleggsintervallet på 3 uker ikke skal bli noen vane...;)


Boken er ute i butikker over hele landet nå, og i en rekke nettbutikker. Boken er oppfølgeren til den populære Sanselig Sommer, og er også å finne i butikker i Danmark, Sverige, Finland og Nederland. HER finner du en oversikt over butikker som selger boken.


Håper dere har fine dager, jeg er plutselig tilbake fra dvale:)

9 kommentarer :

Linn sa...

Den boken er sannelig en suvereeeen julegave ja;) Jeg kjøpte den her om dagen selv, og den er helt herlig:) Elsker den:) Så jeg kommer helt sikkert til og kjøpe den til noen ja;)
Moro med slike overraskelse besøk:)
Håper du koser deg masse, og gratulerer til din kjær pappa:)
Stor klem fra Linn

Guttemamma sa...

Grattis med nydleig bidrag!! Klem klem♥

Tre Engler sa...

Gratulerer med bidrag i boken:)
Så kjempe kos å overaske på den måten, kan tenke meg det var stor stas:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Har en drøm... sa...

hihi, så kult med kjendisfaktorbildet:))
Bidraget ditt til boken er jo så FLOTT ♥

Utrolig med overraskelsen til pappa'n din, tipper han ble temmelig lang i masken når lillefrøkna stod utenfor døra:))

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Hei søta :)
Gratulerere med bidraget, det er rååå flott :)
Så koselig å se bilde av deg.. ;)
Ha eb fin Tirsdag :)
Klemmer

Monica sa...

Gratulerer med flott bidrag :) det var en koselig tur :)

Skal til Lillehammer snart- da skal jeg jammen meg innom Folk og røvere !

God kveld klem Monica

mamma i nord sa...

Så kos med overraskelse besøk.

Må jo være kjempegøy å dukke over boken når den i tillegg er på "din"
side.

Ønsker deg og dine en flotters helg.

Dere er vel kanskje kommet hjem til uværet nå.

KROnPRINSESSENE sa...

Så kult bilde av deg og boken :)
Jeg fikk endelig min utgave i hendene i dag! Stas.
Nydelige sider du bidrar med...
Ha en fin helg.
Klem May Helen

Minmill sa...

Ønsker meg den boken jeg. Det ser ut som du har noen herlige bilder i den. Må være en gøy følelse å se sitt eget på trykk.