fredag 26. oktober 2012

{ Happylights... }

Endelig er jeg heldig eier av Happylights
Jeg kjøpte mine på Folk & Røvere på Lillehammer i forrige uke, og jeg ELSKER dem! Happylights fåes i to størrelser, 20 eller 35 baller - og i en rekke fargekombinasjoner. Jeg slet litt med å velge, men endte opp med kombinasjonen Sahara. Superfornøyd med koselig lys i den ellers ganske mørke sofakroken:)



Her har det snødd i litt over et døgn, og det ble så fint og hvitt og lyst ute. 
Men så måtte jo det forbaskede regnet komme å ødelegge den fine stemningen... 
Så nå er det bare slaps igjen, just som det pleier å være her vinterstid... 
Men hva gjør vel det? Det er fredag, Gullrekka, fyr i peisen og masse levende lys i stua:)


Riktig god helg til alle som titter innom! 

19 kommentarer :

Li/Småtingene sa...

Å, de er så lekre! Den fargekombinasjonen du hadde var såååå fin! Det er veldig stemningsskapende det lyset, ja! :-)

Ser også at du har dronningplatte på veggen; en slik hang også på min bestemors kjøkkenvegg ;-) Skikkelig nostalgisk og fin!!

Ønsker deg ei super helg!

:-)

Gøy på Tangen sa...

vakre, vakre bilder:)
Jeg har også kjøpt meg happy lights og vil si at navnet er meget riktig, jeg blir ihvertfall happy av dem!
Ha en fin helg
klem Cathrine

Yvonne sa...

Noe så koselig!!

Ha en fin helg!!

Lottemora sa...

Så fiiine! Har enda ikke fått slike i hus jeg, men de står høyt på ønskelista

Lottemora

EVAS HJEM sa...

Ønsker meg!!!
Veldig fin fargekombinasjon du valgte. Ble kjempefint hos deg. Nydelige bilder og fin blogg.
Legger meg som følger jeg:)

EVA.

Tre Engler sa...

Så herlige de er:)
Kjempe koselig stue du har:)
Fine bilder
Klem Merete

Har en drøm... sa...

Er så fiiin den lyslenken ♥
Jeg og har Sahara som favoritt:))

Ha en fin kveld:)

Hulda sa...

Så herlige bilder fra stua hos deg! Vakre puter og lyskuler på veggen. :) Virkelig stilig! Blir så inspirert av bildene dine!

Tone sa...

De er jo så fine. De står høyt på ønskelista;))
Fine bilder av koselig stue.
Ønsker deg en finfin helg.
Klem

liljasandra sa...

Det var kjempefint :)Ønsker meg slike jeg og :)Så fin blogg du har.

klem

Huset på Grønnmyra sa...

Nydelig.
Ble kjempefint.
Ha en riktig God helg.
Klem fra jeanette

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe fine er de å så stemningsskapende :-) nydelig i stua di.. Inspirasjon til hver og en her hos deg ♥

Trine sa...

E jo så kult med happylights :D
Står høyt på ønskelista her å.
Utruli koselig og flotte bilda!

Ha en super søndagskveld.
Klæm Trine

Monica sa...

Hei på deg.
Nydelige bilder! Happylights står ønskelisten min også...
Ønsker deg en riktig fin kveld.
Smil og klem fra Monica

Flisan sa...

har akkurat selv fått happylight i hus og er superfornøyd, det er jo så fint ! så utrolig flotte bilder du har tatt, jeg er imponert!
god fredag og god helg !

Villaskogen♡ sa...

Hei :)

Så gøy å finne en så fin blogg "hjemmefra" !

Ha en fin kveld!

ide-puffen sa...

ØNSKE MÆ slike lys jeg også. De er så dekorative og ...lyse he he.
Hvitt....regn....hvitt ....regn her også. Best å holde seg i verkstedet så jeg slipper å skli av veien.
Håper alt er vel
Klem fra meg

Maliva`s verden sa...

Og jeg blir happy av innleggene dine. Masse herlig inspirasjon.
Varm klem fra Maliva

Bentes interiør og oppussing sa...

Hei
Så utrolig fine farger du har i stua. Og morsomt å lese om Lillehammerbesøket, da jeg bor (delvis) i Lillehammer!! Tror jeg må til Folk & Røvere jeg også og sikre meg boken :-)

Klem fra Bente