mandag 1. oktober 2012

{ ÅPEN LØSNING på kjøkkenet }

Skapene over vasken på kjøkkenet har alltid på et vis plaget meg. Her har det meste vært prøvd. 
Tette dører, vitrinedører, lingardiner, og nå: åpen løsning:)


Jeg har tapetsert veggene inni skapet, for å dekke over alle hullene i sideveggene. Jeg brukte veggfonyer, en veldig tykk tapet som er fin å legge over blant annet fiskebenstapet, for å få slette vegger. Deretter malte jeg med fargen Sval Sjø fra Jotun, heeeelt herlig farge!


Dessverre satte vi ikke inn spot'er i dette skapet da kjøkkenet ble bygd, men jeg har plassert en lysslynge på midterste hylle som lyser opp skapet når det er mørkt. I tillegg drister jeg meg til å tenne telys i skapet om kveldene. Kjempekoselig! Enn så lenge liker jeg det, så får vi se hvor lenge det varer før jeg finner på noe nytt;)


Her nytes en etterlengtet fridag, før jeg begynner på nyjobben i morgen. 
Takk for alle lykkeønskninger, jeg gleder meg!

25 kommentarer :

Ingvild-Christin sa...

SÅ fint kjøkken du har, dette er skikkelig min stil :)
Ble stilig med det åpne, er ikke alltid så lett å finne ut hvordan man vil ha det nei. Og smaker forandrer seg også litt noen ganger.

God mandag :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint ♥ Jeg elsker kjøkkenet deres!!!

Og du er så flink til å ta bilder. :D

Kos deg i dag - og masse lykke til i ny uniform i morgen ♥

Savner deg massemassemye!!

*klem*

Vibeke / Mammas Hus sa...

Er vel ikke Glansdag i år??

If so - ingen andre planer i år enn å ruge og føde. ;P

Gårdsjenta sa...

Så flott kjøkken!! :D Veldig fint med åpen løsning :)

Nydelige bilder. :) Ser vi har lik te-boks også :) Den med earl grey :)

Irene sa...

Det var et koselig kjøkken. Supert med de åpne hyllene :)
Hilsen Irene

Catje sa...

Lekkert! Og god ide til litt forandring. Blir man lei, kan man jo strengt tatt bare sette på dører igjen :)

Myke minutter sa...

Så flink du er, det ble jo kjempelekkert!! Jeg har selv et innlegg om kjøkkenhyller i dag :) Ha en finfin oktobermandag! Klemmer

Janita sa...

Gratulere og lykke til i nyjobben !
:-)

Emmas hvite borg sa...

Det ble jo veldig bra det der Monica :)
Nydelige bilder du tar!
Ønsker deg masse lykke til med ny jobb ♥
Klem Anette

Villavoni sa...

Det ble veldig bra. Lekkert kjøkken du hadde forresten:)

Linn sa...

Så fint det var:) ja den fargen var bare sååå rolig og behagelig:) sånn veggfornyer, det er kjempe snedig:) har vert inne på tanken selv:) har fiskebein strie:) men det er til taket det står på;) får se med tiden:) ønsker deg ein flott kveld videre og lykke til i morgen:):) klemmer fra linn

Tre Engler sa...

For et vakkert kjøkken du har:)
Kjempe flott å åpne det litt på denne måten:)
Det ble litt mer åpent og koseligere:)
Ønsker meg selv hylleløsninger på kjøkkenet, men det er så stor jobb så vi får se....
Men dette gir masse inspirasjon:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Runehuset sa...

Kjempefint kjøkken. Herlig stemning - her har en lyst til å tilbringe masse kvalitetstid!
Takk for inspirasjon :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så kjempe koselig det ble... Stilig!
Ha en knall fin uke videre
klem

Maliva`s verden sa...

Lekkert kjøkken du har, og kjempefint med åpne hyller;o) Lykke til i ny jobb.
Maliva in France

Bdicte sa...

Heia!
Puta med peace (evt mercedestegn, hihi) er fra House Doctor. Kjøpt på Britt's i tromsø!
Elsker den jeg også - spesielt fargen:)

Kjøkkenet ditt er bare det fineste! Og så morsomt med forandring:))

Klem
Benedicte

Lotta sa...

Lekkert! Lykke til i ny jobb:)

EKTE INTERIØR sa...

Kjempefint! :)

mamma i nord sa...

Først må jeg ønske deg lykke til med ny jobb. Spennende.

Ble kjempefint med den åpne løsningen, og en nydelig farge du har valgt.

Klem Tanja

ingridsboble sa...

Syns den åpne løsningen var kjempefin :) Og det skiltet du har ved vasken hadde jeg virkelig sans for!
Ha en fin kveld :)
Ingrid

Mittfristed sa...

Kjempefint med åpen løsning over vasken på kjøkkenet. Flott farge, fint meg glassplater og ja, i grunnen bare fint - fint - fint!

Hilsen Anniken

Gitte Lund sa...

WAUW.. sikke et drømmekøkken. SMUKT.
Jeg har netop meldt mig som fast læser hos dig. Kærlig hilsen Gitte / Danmark

Dronninghuset sa...

SMART løsning med glasshyller i det åpne skapet... en god ide.
fint kjøkken....
ha en god helg,
klem TOVE

Miss Sofie´s Nest sa...

Fantastisk smukt køkken, og det er en god ide med de "åbne løsninger", det bruger jeg også selv

Hilsen Miss S

Anonym sa...

Hei! Nydelig kjøkken og herlig blogg:) hva heter benkeplaten? Fra IKEA? Er kjøkkenet helt hvitt? Eller er det en liten fargeforskjell? Driver å ska pusse opp kjøkken og ønsker et slikt som deg;) mvh Tove