lørdag 29. september 2012

{ NYE tider... }

Det har vært veldig stille og labert her på bloggen den siste måneden. Hovedgrunnen til det er at jeg har sagt opp jobben min, og har hatt mye å gjøre de siste ukene. Idag hadde jeg min siste arbeidsdag på Byggmakker. Vemodig og rart, etter nesten 5 år i kjeden, men jeg er ikke tvil om at jeg har tatt det rette valget. Tirsdag begynner jeg i ny jobb hos selveste Husbonden, og gleder meg stort!


Det har ikke skjedd det helt store på interiørfronten her den siste tiden, men 2 Dorthe-gensere har jeg da strikket, den tredje er på pinnene:) Utmerket kveldskos i disse elgjakt-enke-tider...
Sofaen har fått nye tepper. Trenger litt mer farger nå som min favorittårstid har meldt sin ankomst.


Den herlige fugleputen har jeg siklet på lenge, og når jeg oppdaget den i en 70% kurv på 
Kremmerhuset var jeg ikke sen om å slenge et eksemplar på disken, hihiii:)


Jeg har ikke hatt hjerte til å kaste sommerens Hortensia'er, så de fikk stå i vaser og krukker rundt om i huset til de tørket. De er jo minst like fine i tørket tilstand! Jeg hadde heller ikke hjerte til å jage Minste-S 
ut av sofaen der hun lå, nydusjet og tvangsklipt, i dype samtaler med isen sin. 
Cirka 10 sekunder etter at dette bildet ble tatt lå isen pent utover omtrent hele sofaen....:) 


 Håper dere har fine dager, og ønsker dere alle samtidig en fin helg 

17 kommentarer :

Linn sa...

Hei skjønne deg:) bloggen tar man når en har tid;) ingen press det vennen:) fine bilder fra deg:) som vanlig:) spennende med ny jobb da;) gratulerer med det, og lykke til:) klem fra linn

Gabriella - La famiglia Moskvil sa...

Å, den puten har jeg hatt lyst på også...
Så flink du er og er i gang med tredje Skappel- genser. Jeg holder på med min første. En grå variant. Den er rask å strikke, men når bakstykket var unnagjort tok det tid før jeg begynte med forstykket. Nå, derimot, er jeg i gang! :)
Lykke til i ny jobb! :)

Sivs verden sa...

Fine bilder du viser, fint hos deg:)
Masse lykke til i ny jobb:)

Klem

Linda sa...

Nydelige bilder:)

Så spennende med ny jobb:)
Lykke til, og fortsatt god helg:)
Klem Linda

Jatte sa...

Gratulerer med ny jobb!:)

Elsker puta med krone på, den var råtøff!! Håper å få se resultatene av skappel-genserene du har strikket, skal kjøpe garn neste uke å starte jeg også :)

Ønsker deg en herlig Søndag -
Klemmer fra Jatte♥

Blåbærtua sa...

Så nydelige bilder,du har det så fint:)likte alt der eg og skjønn jente du har:)
Gratulerermed ny jobb!lykke til!
Ein flott søndag til deg:)

Lill Nohr sa...

Nydelige bilder, så fint du har det! Fikk lyst til og sette meg i sofaen:) Putene var fine, herlig blanding! HA en fin søndag:) klem lille meg

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe flott i stua hos deg.. Nydelig sofabilder og herlige puter ♥♥ Ha en riktig fin Søndag :-)

Bdicte sa...

Så spennende:))
Jeg har også den telysestaken med strikk utenpå, så søt med lys i!

Klem
Benedicte

Tre Engler sa...

Hei du:)
Gratulere med ny jobb:) blir spennende med nye utfordringer:)
Blogging tar man når det er tid og man har lyst:) ikke alltid det er like mye å blogge om, men desto større glede når man kommer tilbake:)
For noen nydelige bilder av stua di:)
Liker så godt fargene du har kombinert:)
Fortsatt herlig dag

Klem Merete

Fru Perez sa...

Gratulerer med ny jobb! Det er alltid spennende og skummelt med slike skifter.

Nydelige bilder, takk for titten!

God søndag ønskes :)

TorilFN sa...

Nydelig bilder :)
Is i sofaen hørtes kjent ut! ;)
Ønsker deg en god ny uke!
Toril :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Kjempe koselige bilder..
Spennende med jobbendring...
Lykke til!
Ha en fin kveld
klem

Fru Jacobsen sa...

Så spennende med jobb bytte :)

Haha, ja barn har det med å legge maten litt over alt ;)

Helena sa...

Likte bildene dine :)
Veldig herlige vinkling.
God søndagskveld til dere og lykke til med ny jobb

Villa Oss sa...

Lykke til i ny jobb!
Så spennende :)

Fin uke til deg!

Har en drøm... sa...

Så spennende med ny jobb, det er alltid stas:)
Og litt rart sikkert...:)

Nydelige bilder som alltid hos deg Monica ♥

Ha en fin kveld;)