lørdag 15. september 2012

{ Litt TOMT.... }

Stille på bloggen om dagen... Travel hverdag og jobbskifte resulterer for øyeblikket i lite tid og energi til blogging og fotografering. Forøvrig skjer det ikke så mye spennende på interiørfronten her om dagen heller - men jeg kjenner at jeg straks trenger en forandring. Jeg er vel inne i min årlige stilkrise?! :)
 (plutselig vet jeg liksom ikke hva jeg liker og hvordan jeg vil ha det....!)


Tradisjon tro starter jeg forandringen i spisestuen. Hittil er den eneste forandringen at den gule stolen (som til alt overmål har vært gul i heeeeele sommer...!) har blitt isblå. Har lekt litt med tanken på å male bordplaten hvit, men jeg er usikker.... Hva syns du? Male eller ikke male?



Høsten har kommet - og jeg trives!
Ønsker dere alle en strålende fin septemberhelg ♥



10 kommentarer :

MissMette sa...

Hei Monica :)
Så koselig her til deg, jeg ville ikke ha forandret noe da :) - men skjønner godt likevel... Det er noe med høsten/ vinteren der :)) Kjenner jeg skulle ha gjort noe, men vet ikke hva... og da blir det som regel ikke gjort noe, hihi... Ønsker deg en fiiiiiiiin helg ღ stor klem fra Mette

Bdicte sa...

Kjenner meg så igjen i den "stilkrisen" du nevner... Her sliter jeg med litt det samme.
Prøver å gå litt bort fra det romantiske og mot det litt mer rene - hvis du skjønner hva jeg mener:)

God helg til deg!
Klem Benedicte

Vibeke / Mammas Hus sa...

Ikke male!! ♥

(kort kommentar, klar for senga, med gravidhjerne ;P)

Monica sa...

Hei på deg.
Så koselig her hos deg ;))
Men litt forandringer er jo alltid kjekt, blir spennende å se hva du finner på.
Ønsker deg en riktig fin høsthelg.
Smil og klem fra Monica

HANNES DAGBOK sa...

Du er så flink så råd gir jeg ikke, men det skal jammen bli spennende å se hva du finner på:)

Klemmer i fleng!

Tre Engler sa...

Herlig med litt forandring:)
Nydelig blå-farge og herlige bilder:)
Hadde kanskje malt jeg dag:) spennende å se hva du velger:)

Klem Merete

ide-puffen sa...

Hei hei hei, snakker om bloggtørke her også. Så travelt om dagen at jeg blir stresset av bloggingen og da får bloggen vente til jeg også kommer over stilkrisen. Surfer litt rundt for å finne ny inspirasjon til høst og vinterstil. Så koselig hos deg. Og den døra di er bare beautiful. For en fantasi og bare gjøre det.
Ha ei flott helg. Jeg maler kontorgulv og må vel få blogget litt derfra snart.....snaaaart he he
Hei hopp
Randi

Marthe sa...

Hei. Gøy å forandre. Men bord platen ville jeg hatt som den er. Den er super fin:) tenkte lenge på å herme da jeg malte mitt bord hvit, men nå har vi ikke plass til det, så jeg solgte det. Stolen fikk en veldig fin farge . Ha en fin kveld

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Ønsker deg en kjempe fin helg
klem

ninabakke sa...

Lekkert :D