mandag 17. september 2012

{ Hjemme hos BELINDA }

Belinda er en god venninne av meg, og helt siden vi som 20-åringer flyttet til Oslo sammen har jeg latt meg imponere og inspirere av stilen hennes, og hennes gode øye for sammensetninger og helhet... Sammen med kjæresten Pål og deres sønn Aron, har hun bosatt seg på et nedlagt småbruk fra 1930, i utkanten av Lillehammer. Deler av huset er pusset opp, og inngangspartiet og luftebalkong er påbygd. Den lille hvite perlen ligner mest på et dukkehus, og er det koseligste huset jeg noen gang har vært i, bare se...


Dessverre er jeg altfor sjelden på besøk hos disse fine folkene, men neste gang jeg skal hjem har vi planlagt å løse endel verdensproblemer over ei flaske vin - gjett om jeg gleder meg! Kunne du tenke deg å gjøre det samme, eller til og med å bo her? Da bør du gripe sjansen, huset er nemlig til salgs! Hadde det ikke vært for at det er 140 mil unna, hadde jeg kjøpt det tvert! Her er et bilderas fra boligannonsen, se og nyt....(og kjøp om du vil...!?)


Eiendommen består av hovedhus, låve/fjøs, stabbur garasje og en stor sjå. 
Dette er fordelt på 8,2 mål, og det skulle være mer enn nok plass å boltre seg på - og i tillegg
 får du våkne opp til synet av Mjøsa hver morgen! 
Akk og ve, det måtte vært meg...:)


Hele boligannonsen finner du HER. Løp & kjøp!
Takk for titten Belinda, gleder meg til å se deg og gutta igjen...

12 kommentarer :

Linn sa...

Å herregud, det var jo helt nyyyyyyydlig♥ hadde kjøpt det uten og tenke meg om hvis det ikke hadde vert for at jeg har familien min her:) Kan ikke bare bryte opp uten og planlegge i forkant;) Burde ikke være noe problem og få solgt det der:)Det var jo eventyrlig vakkert♥♥♥
Stor klem fra Linn

Lillekatt sa...

Hehe, vi har tittet på dette på nettet faktisk! Skulle gjerne flyttet til Lillehammer, men det blir litt upraktisk nå som vi plutselig trenger barnevakt nå og da ;-) Vi får se hva det blir til - Lillehammer er et fantastisk sted!

Lena Annie Østheim sa...

Nydelig hus, stil og plass:)
Skulle gjerne bodd på et slikt småbruk selv jeg:)

Janita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Janita sa...

Kjempe koselig hus og tun rundt!! :-)
tvi tvi for raskt salg for venninnen din :-)Har hus som skal ha ny eier jeg også :-)

Janita :-)

Notre-de-maison/ Gry sa...

NYYYYYDELIG!!! Og ja, helt enig at det ser ut som et dukkehus, en hvit perle innimellom de andre gårdsbygningene. Helt utrolig lekkert innredet, for en god smak venninnen din har! Lexington, Riviera Maison...her kunne jeg flyttet rett inn. Smakfullt og utrolig nydelig. Heldige de nye eierene av denne perlen!

ninabakke sa...

Nydelig :)

Tre Engler sa...

Utrolig vakkert:)
Må være herlig å bo på et sånt småbruk:)
Ligger jo helt idyllisk til og nydelig oppusset:)

Klem Merete

Har en drøm... sa...

For et fantastisk sted!!
Der var det rett og slett vakkert ja:) Og veldig gjennomført ♥

Lykke til med salget til din venninne:))

liven sa...

Åh...her var det bare nyyydelig!!

Monica sa...

Helt vidunderlig nydelig- alt sammen :)
Så gjennomført og idyllisk.

En fin tirsdag til deg!

Klem Monica

I Det Lille Grå Huset sa...

For et nydelig hus og sted! Trur faktisk jeg har kjørt forbi der engang ;) Eller så finnes det et dobbeltgjenger sted på Lillehammer ;)
Ha en fin lørdag og helg:)
Klem Line