onsdag 19. september 2012

{ Ferm LIVING hos Ellos }

Jeg er en god kunde hos Ellos, VELDIG god...:) Her om dagen da jeg klikket meg inn for å se siste nytt, oppdaget jeg at de har fått inn tapeter og wallstickers fra Decor Maison og Ferm Living
How cool is that?

bilder Ellos // montasje Tyrifryd
Jeg har verken slette eller ledige vegger å tapetsere, men skulle mer enn gjerne hatt det. Hvordan prisene hos Ellos er kontra andre som selger disse tapetene, aner jeg ikke - men det er neppe dyrere!
Et trykk fra sofaen, og vips - tapetruller i postkassen! Lettvint da gitt;)

Psssst: innlegget er IKKE sponset. Hadde jeg fått betalt for alle innleggene og reklamen om og for Ellos, hadde jeg vært en holden kvinne....:P

9 kommentarer :

KROnPRINSESSENE sa...

Jeg har heller ingen vegger som venter på tapet, men fytti så mye fint det er å velge i hos Ferm ;)
Ha en fin dag.
Klem May Helen

Monica fra Moxas Univers sa...

Jeg har faktisk noen kjellervegger som skal få tapet! Så nå skal jeg rett inn på Ellos og titte litt.. (Jeg er også en veldig god Elloskunde ;)

Masse klemmer fra Monica

Jane sa...

Ferm har så mye kule tapeter. Skulle ønske vi hadde noen slette vegger vi kunne tapetsere *sukk*

Ha en fin dag
klem klem

Blåbærtua sa...

Så masse fint Ellos har,de har komt seg veldig dei seinere åra synest eg:)
Fin dag til deg:)

Barbarella sa...

Hm, er det skjebnen at det falt ned reklame fra Ellos i postkassen i dag? Med halv pris på valgfri vare..

Signe sa...

Naijs! Er det noen her oppe i nord som ikke er kunde hos Ellos da? ;)
Er jo så praktisk å få fine saker rett hjem i postkassa!

Klem,
Signe

Har en drøm... sa...

Så kult:)
ELLOS besøker jeg svært sjeldent...
Kanskje jeg må inn og ta en titt nå da, jeg digger jo FERM ♥

Linn sa...

Så stilig:) Jeg er litt som deg, en veeeedig god kunde selv:) Mye fint til grei pris:)
ønsker deg en super dag videre:) Klem♥

Tre Engler sa...

Her var det mye inspirerende og herlige ting:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete