tirsdag 28. august 2012

{ SOVEROM i sommerdrakt... }

Soverommet er det rommet som endres hyppigst her i huset, men det har vel sin naturlige årsak med jevnlig bytting av sengetøy og tekstiler. Jeg har en fetisj for sengetøy, og kan liksom aldri få nok å velge i.
Disse bildene ble tatt for noen uker siden, og rommet ser ikke helt slik ut nå. 
(Reality: Akkurat nå ligger faktisk dyna i en stor ball midt i sengen, 
og alle putene på gulvet...JEPP - Vi lever her!)


Jeg elsker det gamle vinduet jeg har på nattbordet mitt, og nå har den heldige(?) Husbonden også 
fått ett 100 år gammelt vindu på sin side. I love it! Tusen takk, Yvonne


Den blomstrete retroradioen er fra Clas Ohlson - såååååå søt!
Enn så lenge har den bare stått til pynt. Når jeg legger meg om kvelden, sovner jeg før hodet treffer puta, og om morran har jeg ikke et sekund til overs for å si det sånn...;P *trøttitrynet*


Jeg liker ikke å unnskylde meg med dårlig tid, men i det siste har jeg fått veldig mange kommentarer, (TUUUUUSEN TAKK for alle fin ord!) og spørsmål i kommentarfeltet og på mail som jeg 
dessverre ikke har rukket å svare på enda. Denne uken ser det ut til at 
jeg har noen planløse kvelder,og jeg lover å svare dere alle! :)

♥ ♥ 
Kanskje det er stemning for et spørsmål/svar-innlegg?!

11 kommentarer :

Marits Hverdagsgleder sa...

syns du har det kjempefint på soverommet ditt, jeg :) Sengetøy er en fetisj mange av oss har, tror jeg. Elsker å legge nytt og ikke minst rent sengetøy på.. herlig å legge seg i ;)
Fin uke til deg.
Klem

Yvonne sa...

Så utrolig koselig! synes det er så deilig å våkne til fine omgivelser=) du må ha en fin dag!

Bjørkli Søndre sa...

Soverommet er så nydelig! Alle de flotte detaljene og alt er så gjennomført! Og de flotte vinduene gir rommet et særpreg!

Man sover ekstra godt på et lekkert soverom!

En flott dag til deg!

MissMette sa...

Kjempekoselig, Monica ღ - må være deilig og ikke minst koselig å ha noe slikt vakkert å våkne til ღ ...og det beste må være å legge seg i vakkert, rent sengetøy ღ Ønsker deg en fiiiiiiin dag søte, stor klem fra Mette :)

Signe sa...

Utrolig lekkert!
Digger også vinduene dere har til pynt, fint og originalt :)

Har en drøm... sa...

Så delikat, lyst og lekkert soverom ♥
Hos oss er soverommet litt sånn lagringsplass og ikke noe koselig i det hele tatt, og det må jeg gjøre noe med kjenner jeg:)
Jeg er og glad i fine sengetøy, og det finnes ikke bedre enn og legge seg i nyskiftet og nyvasket deilige dyner og puter ♥

Ha en fin fin dag:)

Frk .Fischer sa...

Du har det såå fint og gir masse tips..mmm jeg har jo også en gammel dør jeg ikke veit åssen jeg skal får bruk...så ser jeg hodegavel!! Smart!!

Å det rommet må tas tak i også!!

Hilsen trofast leser!!
(men ikke så flinkis på å legge igjen spor))

KROnPRINSESSENE sa...

Nydelig... lyst, gjennomført og mange fine detaljer :)
Her er det godt å både våkne og sovne tenker jeg!
Klem May Helen

Prinsesse Vilikke sa...

Vakkert!! Delikat og lyst!

Jeg lurer på hvor du har kjøpt skiltet med teksten "Snille piker kommer til himmelen osv" Et sånt MÅ jeg bare ha!

Klem fra Karen

Tre Engler sa...

Utrolig koselig sov-rom du har:)
Alle detaljer, farger er bare nydelig:)
Elsker selv gamle vinduer og har mange av de:)

Fortsatt god kveld

Klem Merete

www.elisescountryhome.com sa...

Heisann!

Utrolig flott soverom og nydelige bilder. Skulle gjerne lært meg å ta så flotte bilder! Er lampene fra Ikea? Tenker selv på å bruke dør som sengegavl. Har dere skrudd i veggen el står den på en list? Gå gjerne inn på bloggen min for å se vårt soverom: http://www.elisescountryhome.com/2012/08/soverom.html