mandag 20. august 2012

{ HUSREGLER }

Etter å ha jobbet hardt og lenge i forkant av Boligdrøm-besøket, følte jeg at det var heeeelt på sin plass med en liten belønning. Og en passende belønning fant jeg, i kjent stil, på nettet. 
En wallsticker med Husregler fra Happylines. Stilig?!


Husbonden spurte meg hvilke av disse reglene jeg med hånden på hjertet kan si at jeg følger 100% hele tiden...
"Tjaaaaaa, ihvertfall den nederste! Åsså ler jeg jo masse....!"
Det kunne vært verre! Eller?! Hihiii...


En herlig sommerdag går mot slutten, og vi er stolte foreldre til en, om mulig, enda stoltere 5-åring som har hatt sin første skoledag idag. En koselig og spennende dag, både for store og små!


 Håper dere har hatt en like fin dag som meg! 

29 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

SÅÅÅÅÅÅÅ kjempefin!

Og le masse ja, det er du god på ♥

Lindas Lille Leilighet sa...

Såååå stilig da!!:D

Har en drøm... sa...

Den er så kul den stickersen!!
Digg it ♥

Bdicte sa...

Åh, de der e såå stilig!! Har veldig lyst å herme:))

Klem
Benedicte

Villa Oss sa...

Denne er så kul! Står høyt på ønskelista i dette huet også :)
Stas med første skole dag. Her har eldste jenta begynt i 3.klasse i dag. Kjenner det gjør litt vondt i mamma hjerte. Hvor blir tiden av ?

Jatte sa...

ÅÅÅÅ, SÅNN VIL JEG Å HA!! Superfin og viktige huskeregler i hverdagen :D

Ta gjerne turen innom meg og bli med på min gibort, om du ikke allerede er med!

Klemmer fra Jatte♥

Tre Engler sa...

Den var kjempe fin:) passet perfekt i gangen din:)
For noen herlig bilder :)
Ha en strålende dag

Klem Merete

Yvonne sa...

Det ble jo så lekkert!


Jeg har laget en facebook gruppe der alle interiørbloggere fra norge som vil kan samles har du lyst til å bli med å dele bloggen din med flere enn kun de her i blogglandia? https://www.facebook.com/groups/146037442204453/ Ta en titt på linken =)

Ha en fin dag!

Linn sa...

Så tøff den var, ikke som alle andre jeg har sett:)regler er greie og ha stående slik at man ser dem og kan bli påmint det, men vi er mennesker og ja vi lever vel ikke alltid etter reglene;) hihi:)
Ønsker deg en fin tirsdag:) Klem fra Linn

Bjørkli Søndre sa...

Er det en plass man får inspirasjon i bøtter og spann så er det her hos deg! Har lest meg gjennom flere innlegg her nå etter å ha knapt blogget i sommer pga av ferie og at jeg skulle få besøk av Hjem Adressa.

Jeg skjønner godt at du har hatt Boligdrøm på besøk!! Interiøret ditt og stilen er så unik og fantastisk! Og jeg skjønner godt du ville ha ferdig alle småting og alle detaljer! Alt er bare så...ja jeg har knapt ord! Og husbonden sitt skapprosjekt er virkelig noe for seg.

Jeg fikk inspirasjon til å gjøre ferdig malearbeidet på vårt nye inngangsparti jeg også nå. Vi rakk det ikke før vi fikk besøk av Adressa, og etterpå har energien gått litt utav meg. Skal ta tak i det ved neste dag med oppholdsvær!

Lenge å vente til neste sommer da når man er så spent. Fra Bjørkli Søndre kommer det i Hjem Adressa nå på fredag den 24.august.Både gruer og gleder!

Godt at hverdagen er her igjen og endelig tid til blogging igjen! En flott ny uke til deg du superflinke og unike!

liven sa...

Flott!!
Dette er til å leve etter i en travel hverdag:)

Inngangspartiet ditt er nydelig :)

Lines CountryLiving sa...

Så stilig og smart!
Super blogg har!!!

Blåbærtua sa...

Så nydeligt det blei,eg og har ein nesten lik på veggen og er så fornøyd med den:))
Ein flott dag til deg!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint det vart☺

Klem M♥

Englevinger sa...

Så fantastisk flott!
Denne ønsker jeg meg :-)

Katrine

Turid sa...

Stilig- du haren inspirerende måte å uttrykke deg på - herlige bilder og wallstickern var bare kjempesøt!

toves sammensurium sa...

Jamen,jamen....info pliiiiz da!!!! Fikk jo så hildrande lyst på en slik tavle selv,kloke ord og regler som egentlig ikke bør brytes...så kanskje det hjelper å henge dem opp,slik som du har gjort????
Går det an å spørre hvor noe således er kjøpt mon tro???
Sikler noken gang over det herlige garderobeskapet...så stilig!
Toveklem:)

mamma i nord sa...

Jepp, det ble uber stilig.

Veldig kjekt å få sett mer av skapet deres også.

Klem Tanja

Cathrine sa...

HVOR har denne bloggen vært hele mitt liv?! Jeg har satt av hele natta til å lese hvert eneste innlegg. TAKK!

Monica - I min lille verden sa...

Første gang jeg er innom her, og for en inspirerende blogg!! Masse flotte bilder og artig lesing. La meg til som følger, for vil (må!!) få med meg fortsettelsen :)

toves sammensurium sa...

Oppsidoppsi...det går litt fort i svingene her av og til og nå ser jeg jo det jeg ikke så i sted,-ble jo så forfjamset av de herlige bildene dine at leseferdighetene mine ble forstyrret tydeligvis!!!!Takk!!!!
Toveklem:)

Beppe sa...

Så flott det ble! Skulle gjerne hatt sånn her i Beppehuset også - og best av alt, om noen en gang i blant fulgte reglene :)

Lill sa...

LOVE IT:)

ha en flott kveld
klem fra Lill

Daisys home sa...

Rett og slett Nydelig :)
Fant den flotte bloggen din gjennom Tips& inspirasjon til hjemmet.
Lurer på hvor du har fått tak i de skiltene på skapet ? de var så fine. Satte liksom prikken over ien:)
Ha ei fin helg
klem sissel

Fru Andersen sa...

Så kjekt med storveis besøk, gleder meg til at du kommer på trykk! ELSKER hjemmet ditt og koser meg alltid med bloggen din;-)

Og det skapet mannen din ha laget. LØØØØØØV IT!

God lørdagskveld og klem på du!

Fruehuset sa...

For ein fantastisk garderobe!!
All honnør til mannen din (og sikkert ditt design).
Skikkelig orgnialt og vakkert:)

Likte veldig godt husreglene, hehe!
Og ikkje minst den øvrige stylingen:)
DU ER FLINK!

God søndag til deg:)

Ida-Beate-pia sa...

Så utruleg stilig "regel-vegg". Kvar kan ein få tak i ein slik ein?

Elisabeths idyll. sa...

Kjempe kuul!!!! Dere har det så fint ;o)))

Klem Elisabeth

Monica sa...

Jeg har herved funnet min nye favorittblogg ! Jeg dumpet tilfeldigvis innom da jeg googlet "snekre skap", og her ble jeg stuck ! For ett flott hjem dere har... Og for noen mengder med inspirasjon du har samlet sammen ! Gleder meg til å følge deg videre ;-)