mandag 13. august 2012

{ HOMEMADE Garderobeskap }

For en gooood stund la jeg ut en sniktitt på Husbondens snekkerprosjekt HER
Først nå, i anledning besøket fra Boligdrøm, ble prosjektet ferdigstilt. 
Og som noen av dere klarte å gjette, var dette bilder av et tilkommende garderobeskap. 
Et litt ANNERLEDES garderobeskap. Et lite hus inni huset;)


 For en gangs skyld har Husbonden fått slippe til med sine ideer innomhus, og jeg er særdeles fornøyd med håndtverket og resultatet! Skapet er bygd av kledningsbord, og har fått hyller, som rommer hele familiens ytterklær, sirlig sortert i merkede oppbevaringskasser. Skiferen har vi fått tak i på Andøya. 
Her er et bilderas...


Jeg digger det! Hva syns DU?

50 kommentarer :

Jeanine sa...

Heeeeelt fantastisk! Skulle ønske min mann også var handy, for her i huset er det jeg som snekrer. Og jeg er ikke SÅ flink:) Ha en super dag!

Catje sa...

Utrolig stilig! Sånt kunne jeg tenke meg også, men det får bli i vårt neste hus :) Utrolig morsomt med besøk fra Boligdrøm, da. Gleder meg til å lese mer om huset ditt :)

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Fantastisk!!! Så flink han har vært, kan godt forstå at du er kjempefornøyd.

Fin fin dag

Klem

Hulda sa...

Så utrolig stilig garderobeskapet ble! Perfekt løsning! Flotte bilder der du får fram den rustikke stilen din. Gratulerer med reportasje og besøk av BoligDrøm, kan tenke meg det var gøy! :) Husker i 2010 da BoligPLUSS var her, utrolig gøy! :)

Anitas Interiør verden sa...

Kjempe kult, digger taket. Flink husbonde du har.
Masse fine bildere

Klem Anita

Tre Engler sa...

Wow.... det var bare utrolig lekkert:) så flink han er og heldige deg:)
Aller detaljer og alt, nei dette var bare flott:)
Ha en strålende start på uken:)

Klem Merete

toves sammensurium sa...

Wow!Det var utrolig kult altså!Klart du må være fornøyd...kjekt med mer garderobeplass også i tillegg til at det ser fantastisk ut.Og mannen din er kjempeflink å snekre..men jeg tipper idèen er det du som står bak???
Elsker alle de fine bildene også,og ble nysgjerrig på hvilket gulv du har?
Kos deg med Boligdrøm-besøk,det blir stas å se deg inni bladet :))
Skapet var så herlig at jeg sitter og smiler og synes dette var en virkelig inspirerende start på dagen,du er ikke verst altså!!!
God Uke
Toveklem.)

ceciliegrut sa...

Så utrolig fint det var.

FLINKINGER :)

Kristin sa...

Dette var bare sååå tøft:-)
Virkelig!!
kristin

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Fy søren så råtøft !!!
Tommelen opp for din handye mann... Blir han arbeidsledig, send han til vestlandet for oppdrag :)))

Fin ukestart til deg
Klem Heidi

Karma sa...

Jeg digger det! Skulle ønske jeg hadde både plass og takhøyde til å gjøre noe lignende...

Klem Kaja :)

Industriell Chic sa...

Så utrolig fint!!

Underberget sa...

WOW! Så utrolig stilig skap! Lekkert stylet i gangen deres også:-)

mamma i nord sa...

Å fytti katta.

Dette var langt over gjennomsnittet uber kult.

Tror jeg må vise mannen dette, for her skal det bygges garderober både på vårt soverom og i gangen.

Siden vi bor i ett eldre hus med ukurante mål etter dagens standard, er det lettest å snekre selv.

Er så gøy å se kreativiteten deres.

Ønsker deg en flotters uke.

Klem Tanja

Gledene i livet sa...

Kjempestilig - og kreativt!
Fant bloggen din for et par dager siden, og jeg likte meg veldig godt her inne. En skikkelig inspirasjonsblogg :)

Klem

Hilde Pernille sa...

Ååååååå dån, så stilig :))

Jeg måtte "pinne" den på pinterest og har lagt den under kategorien inspirasjon til hjemmet.

Kjempe kult altså!!

Klem fra Hilde

fru Hansens Kreativiteter sa...

Noe SÅ stilig !!
Må jo være en drøm og ha, både utseendemessig og ikke minst god plass !!

ha en fin uke :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempekult! :D Noe som ikke alle har - og god plass liker vel alle.

Jeg vil gjerne se inni jeg da. ;P

*klemmer*

Runehuset sa...

Så utrolig kreativt og kult! Resultatet ble jo helt knall..! Dette skal vises til stilsnekker'n, kanskje vi kan få orden i gangen vår og!
Og gleder meg til neste år og huset ditt kommer i bladet..

Ha en fin dag!

sjeroks sa...

Det der må være noe av det kuleste jeg har sett i mitt liv. Dødsrått;)
Å så utrolig forseggjort.
Skulle gjerne hatt en titt inni også;P sånn bare for nyskjerrighetensskyld:D

klem fra siri

Tinas vita bo sa...

Men guuud så läckert!!!
Vilken underbar ide' :0)

Kram Tina

Gitte sa...

Super stilig!

I dag har jeg hatt første dag på jobb etter sommerferien. Herlig å være tilbake! I dag skinner sola i Kristiansand.
Ha en herlig kveld!
Klem Gitte

Blåbærtua sa...

Heilt fantastisk,noko så flott og så unikt:)))

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Fantastisk fint... kjempe kreativt!
Ha en knall fin kveld
klem

HusmorDronninga sa...

Utruuulig fint!
Über koselig må jeg si :)
Det er ikke farlig å la mannen slå seg løs om det er prosjekter som dette han kommer med i alle fall ;)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Som vanlig - HELT NYDELIG!!

Ang høytaleren - ganske så bra lyd ja! Finnes nok de med bedre lyd, men denne kom best ut i lyd og bilde i denne prisklassen :)

Elise sa...

Dette er rett og slett noe av det vakreset jeg har sett på lenge. For en nydelig gang! Ikke rart at dette hjemmet havner i boligblader!

Lines CountryLiving sa...

Det er det fineste skapet jeg har sett!!

MissMette sa...

Hei Monica :)
Så kreativt og stilig!!! - og ikke som alle andre ღ Me Like :) Ha en fortsatt fin kveld søte ღ Klem fra Mette

Har en drøm... sa...

Så utrolig kult!!
Dette ble meget orginalt, bra jobba:)

Og så GØY med besøket dere hadde, gleder meg allerede til Juli 2013, hihi ♥

Ha en fin fin kveld Monica:)

Anonym sa...

Kjempefint og orginalt!
Hvor "dypt" er det? (Altså hvor langt ut i rommet går det?)

Loppeline sa...

Herlighet så tøft!! Dere er jo helt rå!! Neste gang jeg er hjemme kommer jeg og ringer på døren din:)

Klem

Marits Hverdagsgleder sa...

Den mannen der kunne jeg gjerne hatt besøk av, så lekkert skap som han har laget :))
Skikkelig kreativt og lekkert!
Klemmer

ELLEMELL sa...

jeg synes det avr kjempekult!
bra håndtverkermann altså!
hvor får jeg meg en slik! tenk om alle kunne ha gjort noe slik selv....

nei jeg er imponert!
og passet jo helt perfekt inn hos deg!
klem ellemell

Li/Småtingene sa...

Sååå fantastisk!! Dette var bare helt rått; hils snekkern din og si at han er superflink!

:-)

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Herremin!!!!!!!! Dette er jo bare det aller TØFFESTE jeg har sett på lenge. Helt rått spør du meg...
Jeg er himla misunnelig.
Flink mann du har =))

Gleder meg til å lese om hjemmet ditt i Bolig Drøm. Det er det jeg liker best med Bolig Drøm at de besøker bloggere =)) Det er utrolig kjekt å se hjemmene på trykk fra en fotografs øyne!

Upppsss...ser ut til at det blir regn her..det var jo så fint med sol. Ja ja været snur seg fort!

Ha en toppers dag Monica.
God Klem

Davina, sa...

Så fint Dere hardet, ble skikkelig imponert her og ønsker at samboeren min var like flink som din mann:) Ønsker deg en riktig fin og kreativ uke:)

Villa Wonka sa...

For et utrolig flott garderobeskap! Ønsker meg sånn jeg også! :-)

Klem Kristin

Anonym sa...

Å så fine håndtak, sikkert solide og!!
Mvh Magne

Solveig (Svingenslillehus) sa...

NYDELIG ble det.. herlig ide.. og så smart :) LOVE IT... herlig, gleder meg til å se reportasjen i Boligdrøm <3 KLEM

Marthe sa...

Fineste skapet jeg har sett:) god kveld:)

Taubanevegen sa...

Guri, så utrolig tøft OG flott! :) Dette var noe helt annet enn "naboen" har! ;) Så gøy å se!

Grip dagen sa...

For et flott skap! Og hvilken strålende idè!
Jeg elsker å dra inn ute-elementer. Det er overraskende og sprekt!
Blir gøy å lese om huset deres i boligdrøm! Gratulerer!
Sommerklem fra Marit

Alfa sa...

For en ide!!Rålekkert.
Måtte vise det til samboeren med en gang :0)

Klem Alfa

Linn sa...

Hei du:) Så utrolig orginalt det var:) Det var jo kjempe tøft:) Likte det jeg ja, er ikke mange som har det slik;) Heldige du:)
Klem fra Linn

Hjerterdama sa...

Så tøft skap. Noe slik har vi jobbet med vi og, men er ikke ferdig enda- et helt hus under oppussing krever tid ;)
Nydelig blogg også :) Hvilken font bruker du forresten på tittel ? Bruker masse fonter i scrappinga mi, og trenger nye :)

Englevinger sa...

Så fantastisk kreativt og ikke minst flott! Nydelig blogg har du også. Jeg legger meg til som følger.

God torsdag kveld til deg :-)


Katrine

Inspirasjon fra Elin sa...

Dette er det kuleste klesskapet jeg har sett ihvertfall :) Misunnelig! Hehe
God helg til deg:)

Anne Lise sa...

Herlig blogg og nydelige bilder. Blir skikkelig inspirert!
Er ny i bloggverden og må følge deg fremover:-)
Hjerteklem fra Anne Lise

Randi sa...

jeg er såå imponert!!! :-)