lørdag 11. august 2012

{ Besøk av BOLIGDRØM }

Igår hadde Tyrifryd-huset storslått og spennende besøk av Boligdrøm:) 
Og søteste Eva har gitt meg lov til å "kjøre på" og fortelle dere det som frem til nå har vært min lille hemmelighet! 

Fineste Eva Høydalsvik

 Boligdrøm-redaktør Eva Høydalsvik og fotograf Yvonne Wilhelmsen kom flyvende på dagstur til Vesterålen for å lage en boligreportasje fra vårt hjem, som kommer på trykk i juli 2013. 
Så utrolig gøy å få være med på!! 


Det har vært mye å gjøre i forkant av besøket, og jeg har sikkert (som interiørbloggere flest ville gjort) lastet meg selv mer enn nødvendig for at alt skulle være på stell til den store dagen:) 
Hvilket også gjorde at vi fikk det nødvendige sparket bak for å bli ferdig med alt småpjusk, som manglende listverk, maling, knotter og kroker og annet flikkeri - DEILIG!!

Søteste Yvonne Wilhelmsen

Litt lenge å vente et heeeeeelt år på å se bildene? 
Jepp, men nå har jeg jo masse bloggstoff - nå som hvert eneste rom er striglet;) 
Morgendagen skal nok brukes til å fylle opp bildebanken;)


Husbonden til pynt i sofaen. Tilfeldig antrukket?! Neppe....hihii;)


Selvom vi hadde litt uflaks med været, ble det en superkoselig dag med mat, kaker og mye latter. 
En dag jeg sent vil glemme - tusen takk for besøket, Eva og Yvonne... 

28 kommentarer :

Sukkertøy for øyet sa...

Hei søte deg!!
Ååå!! såå utrolig moro for deg!!
Gleder meg til å se resultatet!
...vet alt om det å veeeente på å få se bilder/reportasjer!
Vi får vente sammen -ler-
Ikke at jeg skal i Boligdrøm altså.
Ditt hjem er perfekt for dette magasinet synes jeg :)

Ha en herlig helg!

irene sa...

Åååå sååå göy!!
Forstår att de ville hjem til deg!
Du har det jo bare sååå fint!

Klem Irene

Lindas Lille Leilighet sa...

Så spennende:D DET gleder jeg meg til! Husk å si ifra da;) Kan ikke tenke meg et bedre hjem til å pryde boligdrøm:))

HusmorDronninga sa...

Så spennende da!
Men jeg for min del kjenner stressfaktoren trukket ned over hodet.. hihi ;)
Veldig greit å få ferdig små prosjekter som bare blir stående da.. Lurer på når vi blir ferdige med å liste osv feks... Men jeg skal kanskje gi gubbel litt mer enn en uke på saken :P

Håper du har en fin lørdag også!
Klem fra
Kjersti

Signe sa...

Så spennende! Grattis! Gleder meg til å lese bladet, om jeg nå enda husker det på denne tiden neste år ;)

Fin helg til deg,
Signe

Karma sa...

Så morro! Ventet litt i spenning på når det vakre huset ditt skulle komme på trykk i ett eller annet blad. Passer fint at jeg abbonerer på bladet og kommer til å gjøre det til neste år også:)

Klem Kaja :)

Turid sa...

Så trivelig et besøk du har hatt - og husbonden passa jo helt inn i interiøret - forøvrig sjelden en ser menn i disse interiør reportasjene ......
Det hjelpe på arbeids lysta å få besøk , å vilket besøk.
Gleder mæ te neste sommar....!

Linn sa...

ÅÅååååå....så gøy, dette gleder jeg meg til og se:-) Det var helt sikkert vell fortjent at de kom til deg, du har jo ett utrolig flott hjem<3<3 Detaljer, det kan du iallefall:-)
Klem fra meg:-)

Gårdsjenta sa...

Så moro!! :D Gratulerer! Gleder meg til å lese neste år :)

Fint å få styla og ordna i hele huset da! :D Fint å ha framtidige bloggeinnlegg klare :)
Jeg har ideer på mange innlegg, er bare at det er mye pusse- og malejobb først, før jeg er der.. :P

HANNES DAGBOK sa...

Hurra!!!! Dette er så fortjent! Skal bli supergøy å se:)

Største klemmen!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så moro og så spennende!!! :D Regner med at du minner oss på det, siden jeg har måttet slanke abonnementshaugen min. ;P

Gleder meg til å se og gleder meg til masse blogginnlegg! :D

*koseklemme*

Tove `blogg verden sa...

OJ så gøy!!! Gleder meg allerede :D Abbonerer på BoliDrøm- mitt favoritt magasin :D
Ha en fin kveld
klem Tove

liven sa...

Ja så gøy da!!
Gleder meg til å se bilder...og altfor lenge å vente til neste år.
Må si mannen din matcher sakene :)

MissMette sa...

Hei Monica :)
Så gøy, gratulerer så mye ღ Jeg gleder meg masse til å se - tror jeg bare må abonnere på magasinet slik at jeg ikke går glipp av det :) Alltid koselig å titte inn her til deg, masse fint å se og et nydelig hjem ღ Ønsker deg en fin kveld videre og helg... Klem fra Mette :)

Lines CountryLiving sa...

Så moro!! Hjemmet ditt ser pefekt ut for BoligDrøm. Lekkert og koselig :)

Jeg hadde også gleden av å ha Eva og fotografen Jeanette på besøk for ett par år siden.
Det var mye styr i forkant men veldig spennende!

Ha en fin søndag

Lill Nohr sa...

Så gøy! Det ser jeg at du fortjener:) Du har ett nydelig hjem her:) deg vil jeg se mer hos:) Så jeg måå bare legge deg til! Klem lille meg

Tre Engler sa...

Så utrolig gøy:) du har et herlig hjem så velfortjent:)
Gleder meg allerede til neste år:)
Ha en strålende søndag

Klem Merete

Krossmyra sa...

Så utrolig moro, og veldig fortjent!

Camillas Romantiske hjem sa...

Så spennende!! Lenge å vente i ett år, men sikkert stor stas når reportasjen endelig er på trykk!! Klem:)

Home sweet home sa...

Oii oii, så spenennde det blir å se bildene:) rekner med du hadde litt å gjøre ja, vi vil vell alle vise våre hjem fra den reneste og rydigste siden:) Slik var det oså her når jeg hadde lokalavisen på besøk. Gosh, litt nærver på forkant også:) Klem

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Hei & hopp!
Sååååååååååååååå moro!
Gleder meg til å se det på trykk om et års tid, og som Vibeke skriver håper jeg du minner oss på det, for jeg har sagt opp alle interiørbladabonnementene mine. ;)

Gleder meg også til haugevis (?) av blogginnlegg fremover. :)

KLEM

Anitas Interiør verden sa...

Så spennende å få være med på noe sånt, gleder meg til å se bildene. Vil tro dere har hatt det morro med mye latter.

Ønsker deg en fin søndags kveld
Klem Anita

Hegemors store, lille verden sa...

Gratulerer, Monica!!!! Såååå stas!!!:):):):) Gleder meg til å se!!! VEL fortjent!!!:):):)
Stor klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

GRATULERER!! Heldige deg, det må jo være alle interiørbloggeres drøm å bli reportasje i et så flott blad! Håper du minner oss alle på det når vi kommer så langt; den reportasjen vil jeg gjerne ha med meg! Ha en fin kveld videre, og vel fortjent! Klem

mamma i nord sa...

Så utrolig artig med Boligdrøm på besøk.

Ser frem til det bladet kommer, og du vet den som venter på noe godt osv.....

Anonym sa...

Så gøy, gratulerer! Skal kjøpe bladet i 2013, helt klart:) klem, balkegaard.com Marianne:)

Randi sa...

Jeg skulle så gjerne visst hvilken farge du har på det serveringsfatet som står på kjøkkenbordet ditt...har ett liknende som jeg kunne tenkt meg å malt...eller sprayet...og denne fargen tiltalte meg veldig...:-)))

ha en fin fin dag:-)

Monica sa...

Så moro men så lenge å vente :) men da har jeg vel fått ordnet meg et abonnemsnt innen den tiden !

Kos deg med dagen og en fin uke til deg

Klem Monica