søndag 20. mai 2012

{ VINNERE av GIBORT 1, 2 & 3 }

Vel hjemme igjen fra hyttehelg og konfirmasjon, og vinnerne av GIBORT'ene mine er trukket. Og som vanlig er det Random.org som har hjulpet med med trekningen. Og her er de heldige:

***

GIBORT No.1 - Hjem i Tiden

Vinneren av en dusgul Mano-kopp og blomster til dekorasjon er loddnummer 95

***

GIBORT No.2 - Hviit


Vinneren av kjøkkenhåndkle Ulv er loddnummer 34

Vinneren av putetrekk fra House Doctor er loddnummer 38

Vinneren av smykke fra House Doctor er loddnummer 70


***

GIBORT No.3 - Boligdrøm


Vinneren av 1-års abonnement på Boligdrøm er loddnummer 26


***
I alt har 266 meldt seg på - og det ble tatt hele 885 lodd!
♥ Tusen takk til alle som deltok 
Og GRATULERER til de 5 heldige vinnerne!

8 kommentarer :

Tre Engler sa...

Hei!
Gratulerer så mye til alle vinnerne:)
Ha fortsatt en god kveld

Klem Merete

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Ååå...!!! Hurra! Jeg vant! :) Tusen tusen takk! :) Nå ble jeg så glad!

Det var en kjempekoselig overraskelse på søndagskvelden :) Og jeg som har putedilla - herlig!

Ha en herlig søndagskveld, vennen :)
Klem og kos Lisa:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Juhuu!:)) Vann eg? Også det fine smykket då! No vart eg endå meir glad!!:) Tusen takk!:))
Ha ein strålande kveld!
Klem:)

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer til vinnerne!

Jatte sa...

Åååå åå åå :D
Så moro!!!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

ÅÅÅ så heldige vinnere! :) Nydelige premier!

Ha en fin kveld!

liven sa...

Åh...så gøy da :)

Jane sa...

Så utrolig gøy at jeg vant :) Tusen takk :)
Har sendt deg en mail med adressa mi.

klem Jane