fredag 18. mai 2012

{ Om Hatter Som Passer & Change of Plans }

I går kveld fant vi ut at vi skulle reise på hytta, én dag før planen. Derfor blir det ingen trekning av GIBORT'ene idag slik jeg hadde lovet dere. Men gråt ikke - det betyr at det frem til søndag 20.mai er mulig å melde seg på alle de 3 GIBORT'ene, dersom du ikke allerede har gjort det. 

(foto via / via)
Mette-Marit får så hatten passer for valg av hodeplagg på slottsbalkongen. Selv synd jeg lua var dødskul, og slettes ikke upassende på nasjonaldagen! Lua er kul, dama er kul - og jeg digger at hun TØR! 
Hva syns du?

♥ God helg 

19 kommentarer :

Annfrid sa...

Hadde nok ikke vært første valget mitt, men jeg synes det var et tøft valg.

Kjempe fine bilder far 17.mai.

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Det ser ut som om ho har på seg lue. *fnise*

Men den er fin på dama nedenfor, siden hun ikke har den over ørene!!

Kos dere på hytta ♥

Julie sa...

Joda! Lua er kul!!!
Men kanskje hunn hadde den på seg litt rart...
Ser mer elegant ut på hun nederste dama ja!
Ha en Strålende helg!
Klem fra Julie

ceciliegrut sa...

Dritkul! Jeg digger MetteMarit

:o)

MineBlom sa...

Nydelig og tøff samtidig ;O)

Anonym sa...

Jeg syntes det så ut som hun hadde tatt lua til en av ungene, men hver sin smak.....

mvh Elisa

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Nei, den hatten passet ikke, for å si det sånn! Bygårdsmannen mente at hun hadde tatt feil, og hadde satt strømpebuksa på hodet!!!

Klem Cathrine :-)

Hulda sa...

Hun gjorde rett i å ha den lua. :) Kledde henne!

KATE ♥ sa...

Enig!
Slike jenter det bør gamle Norge ha!!!!

Blåbærtua sa...

Synest den var kjempestilige eg,så bra at ho tør!det like me:)
Fine helg til deg!
Klem

Har en drøm... sa...

Kos med hyttetur!!
Jeg syns og hatten/lua var kul, og syns i grunn Mette Marit er flink til og kle seg:)
Uansett, hun bestemmer selv, og det hun liker, det bruker hun - liker det jeg ♥

Ha en fin fin helg;)

Sivs verden sa...

Et tøft valg syns jeg:)

Klem

Tre Engler sa...

Hei!
Syntes det er herlig at hun tørr å ta på seg det hun selv ønsker og ikke hva alle andre ønsker:)
Likte det!
Ha en strålende helg

Klem Merete

Linda sa...

Jeg synes også at hun var kul:)

God helg!

Klem Linda

Marits Hverdagsgleder sa...

Vet du hva, Monica :) Jeg er bare sååååå enig med deg. Lua var KJEMPEKUL :)

Gabriella - La famiglia Moskvil sa...

Lua er kul, men det er som med hatter, det er ikke alle som kler alle type modeller...
Denne ble litt bom, og som flere har nevnt; hun har trekt den over ørene så det ser ut som om hun er redd for å få øreverk! ;)
Ellers syns jeg hun er flink til å kle seg jeg.

Villa Oss sa...

Knall tøff lue og knall tøff dame! PUNKTUM ;)

Kos dere på hytta!

Underberget sa...

Kul lue! Og langt bedre enn det som finnes på hesteshow etc i England!

Huset på Grønnmyra sa...

Vi har en nydelig kronprinsesse og jeg elsker at hun har sin egen stil.
Ønsker deg en riktig god helg.
Klem